{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
458 visninger | Oprettet:

NU må det stoppe....!! {{forumTopicSubject}}

Hold op hvor er der mange indlæg om: Stem hende ud, stem ham ud, stem den ud..............!

Helt ærligt...! SLAP AF!

I rotter jer sammen om en person som faktisk ikke får en chance for at kommentere hvad i skriver...!
I er som en flok sultne hunde om en skinke...!

Jeg er træt a det...!
Og nu kommer det "Stem Kine M. B ud fordi hun kommentere alt"
Ja jeg gør (fandme) så fordi det er "synd" for nogen af de personer der er "skinker" her i firmaet....!
De har IKKE en CHANCE for at forsvarer sig selv...!
Tag en dæmper... Gider i??

Knus !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  NU må det stoppe....!!
  • #1   2. nov 2004 HeY Kine jeg er 100% ENIG!!!!!!!

    Man kan ikke bare stemme folk ud fordi de ikke liiige har givet ens pony/hest det man selv sys, om det så er et 1 tal eller et 4 tal, er det IKKE nogen grund til at få alle til at stemme personen ud!!!
    Så må man skrive til personen og be om en begrundelse for den bedømmelse ens pony/hest har fået!!!

    OG det er EKSTREMT dumt og tomhjernet at stemme folk ud fordi de "snakker" for meget og sir deres mening!!!
    -er det måske ikke et frit land vi lever i??
    Så kan man diskutere med personen der "snakker", men man er da 2talt åndssvag hvis man stemmer (og får andre til) en ud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    TAG JER SAMMEN!!!!!!!!! -Vi er jo ikke babyer vel?!!!!

    Knus mette smiley


  • #3   2. nov 2004 Jeps!

  • #4   2. nov 2004 NWMLIG Louise M..
    Hvis nogen nu ikk kan lide en anden kan de jo bare komme med en HELT FORKERT/HJEMMELAVET historie om de er nogle falske nogen..


  • #5   2. nov 2004 Undskyld jeg spørger, men hvordan kan man steme nogen ud? der må da være noget jeg er gået glip af, mens jeg er flyttet? Hvordan, og hvorfor skulle man stemme nogen ud??


  • #6   2. nov 2004 Ups, har lige fundet ud af det.. Jeg vidste slet ikke det var blevet lavet, så man kunne stemme folk ud.. Det er da ikke særlig smart, syns jeg.

Kommentér på:
NU må det stoppe....!!

Annonce