{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
471 visninger | Oprettet:

Huhu, Elsker mine forældre(udstyr) {{forumTopicSubject}}

Jae, jeg skal jo have ny hest her snart.. Og ida sad vi og kiggede lidt på udstyr.. Og min eforældre er geniale.. Jeg siger bare det er god kvalitet og så køber de det.. Så nu skal jeg have en OS trense, Veredus Carbon Gamacher og CWD Gjord osv.. Haha.. De er nogle godtroende fjolser.. tihi.. Ej de er herlige nok.. hahah


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Huhu, Elsker mine forældre(udstyr)
  • #1   21. jul 2007 Hah, hvor snyd xD Jeg skal købe alt selv d:

  • #3   21. jul 2007 Theis: Nemlig.. Hehe..

    CTA: Skulle jeg ogs.. Men de kunne jo godt se jeg ikk havde råd.. haa

    Har I andre ideer til hva jeg skal have nu jeg er igang? :b haha xD


  • #4   22. jul 2007 dejligt ;D ..
    Mine forælder køber alt til mig ;p , både rideudstyr, tøj og hvad jeg ellers lige vil have smiley ..
    Men det er også fordi at jeg ikke selv tjener mine penge, for bruger alt min tid på alle mine dyr ..


  • #5   22. jul 2007 Damn, godt jeg ikke er så forkælet smiley

  • #6   22. jul 2007 Kristina smiley R
    Det var da synd at du ikke tjener dine egne penge smiley


  • #7   22. jul 2007 Gaspard Ulliel :
    Hvad??
    Det er da fedt.. hehe.. Jeg får ogs alt xD haha


  • #8   22. jul 2007 Hvorfor er det det ?

    Jeg bor på landet så har rimlig langt hvis jeg skal have et arbejde, og så har jeg ikke tiden til det ?
    Og har faktisk heller ikke lige lysten til det ;p hehe

    Vil heller bruge min tid på alle mine dyr ..


  • #9   22. jul 2007 { Soulmate'n&&Geek' }
    Jeg synes det er synd for dem som bare får og får og får... Det er jo ikke virkelighedens verden bare at få og få og få.
    I den virkelige verden får du jo heller ikke bare alt smidt i hovedet ;).
    Du skal arbejde for at få råd til hus mad og varme.


  • #11   22. jul 2007 Gaspard Ulliel :
    Jae okay, kan jeg godt se.. Må nok ogs hellere spare lidt.. Skal bruge 800000 kr til en uddannelse.. :S

    Marie: Jo okay.. hehe


  • #12   22. jul 2007 Marie & Ceres
    Ja, det er fair nok at man som barn får hjælp af sine forældre til at betale lidt til hesten, hvis bare man SELV gør noget for det også ;).
    Så snart man fylder 13 må man da ud og arbejde en gang om ugen eller sådan noget for at hjælpe til med at betale pasning af hesten eller eget udstyr.

    Jeg synes også helt klart det er fedest selv at købe udstyr og betale alt hvad der har med min fritid at gøre smiley


  • #13   22. jul 2007 for også xD

    synes det er fiint nok og vi lever sådan set alle sammen i den VIRKELIGE verden ikk ;D



  • #14   22. jul 2007 sara & Rex *team FDR* .
    Nej, i den virkelige verden får du ikke bare ting smiley


  • #16   22. jul 2007 Jeg vil hellere have noget jeg selv har sparet sammen til at købe end at nasse på min far.

    Lige siden jeg fik min første hest (Rapper), har jeg skulle betale for alt udstyr selv. Pengene fik jeg fordi min mor ikke skulle betale for undervisning til mig, fordi jeg fik timerne gratis på rideskolen fordi jeg var der for at hjælpe stort set hver dag.

    Men den gang var det jo også bare nok at have en sadel og en trense. Og så lige det allernest nødvendige udstyr. Så var man klar til at ride...


  • #17   1. aug 2007 jeg har altid selv skulle betale opstaldning og køb af mine heste.. udstyr har jeg fået i gaver til jul og fødselsdag.. min mor betaler smed og undervisning..
    syntes det er rart selv at tjene penge især når man får sin løn seddel og man så har mulighed for at købe sine egne ting ;]
    ville gså have det dårligt med hvis min mor skulle betale alt for mig . .


  • #18   8. aug 2008 Jeg får godt nok også rigtig mange ting af mine forældre.
    Især her de forrige år har min far givet mig stort set alting, pga. at jeg simpelthen ikke har haft tid til arbejde. Det har jeg så fået nu (: og det føles faktisk rigtig dejligt.
    Men alt sådan noget med at købe heste, smed, dyrlæge, evt. opstaldning, træning osv. det betaler min far. Selvfølgelig er jeg forkælet pga det! Men jeg er også bare 100% taknemmlig, jeg føler mig så priviligeret at have en far der tror på mig, og er villig til, så længe jeg sætter min ridning allerhøjest(hvilket jeg self også gerne vil) at opbakke mig 100% og dermed også lægge en utrolig masse penge ud til en helt masse forskellige ting, for at få det til at lykkes! (': det er jeg evig taknemmelig for!


Kommentér på:
Huhu, Elsker mine forældre(udstyr)

Annonce