{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
494 visninger | Oprettet:

de sidste par dage:) {{forumTopicSubject}}

.. har bare været gode:D idag var jeg tidligt oppe og red dressur og så hjem igen og så ind til byen med min søster og far:) på café og drikke kakao og spise kage, gå lidt rundt, så på søgaardens bryghus hvor far fik en øl og vi fik sodavand;D og så på jensens bøfhus og få en god bøf;D så i Kilden og høre "peter og de andre kopier" og hygge;D

igår var jeg i fårup med min bedste veninde og det var bare en hyggelig dag:D

søndag kom jeg ud på folden, hvor der var 4 heste der lå ned ved siden af hinanden, hvor Laisen var en af dem:D jeg sætter mig ved ham og kæler for ham:) så prøver jeg at sætte mig på ryggen af ham og han er ligeglad:) så sætter jeg mig igen og kæler lidt for ham;D så smider han sin mule i jorden og lukker øjnene og sover;D så lægger han sig lige pludselig helt ned med hovedet lige ved siden af hvor jeg sidder:') kan var SÅÅ kær det bette pus:'D jeg sidder og kæler for hans kindog pludselig begynder hans øjne at vibrere og lige pludsselig lægger han ørerne et par centimeter tilbage og snapper ud efter noget med tænderne, tre gange:') jeg tror han drømte at han blev sur på en hest:D måske drømte han at den fremmede hest vile skade mig og at han så beskyttede mig, for han vidste udemærket godt at jeg sad og kælede for ham ved hans side:'P så kunne jeg rense hans tænder, fordi han lå med åben mund;D lidt efter rejste han sig og strækkede sig og så gik vi ind, sammen med Fie og Huddi:) han var bare kær!:') fantastisk oplevelse!
så skulle vi ud og ride dressur og han var bare kanont godt gående:D

tak fordi i gad at læse om mine gode 3 dage:D

hvad har i lavet:D?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  de sidste par dage:)
Kommentér på:
de sidste par dage:)

Annonce