{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
844 visninger | Oprettet:

Aflives :( {{forumTopicSubject}}

Hej i dag var Gilbert inde på charlottenlund dyrehospital for at få taget røgnten og meget andet, da han havde været uren i snart en mdr!

dagen startede således.

kl 8 kom jørgen (en af ejerne. de er 3 om ham) for at hente gilbert... jeg kom ud med ham til treileren så vi kunne kæsse ham og køre ham afsted, (gilbert vil normal ikke læsses så de pleger at bruge en kost, til at få ham op og det gjorde jørgen også med det samme i dag, Ih det resulteret så i at gilbert slet ikke ville op) han kom opp og vi kørte afsted... da vi ankom lukkede vi ham ind i en boks ind til han skulle kigges på.
han blev så tjækket omkring kl 10, han var stadig uren i longen , så vi gik til røgnten, det viste sig at der over hoved ikke noget var med hans 4 ben og hans ryg så det var jo dejligt nok.. men der var så en ting alligevel, Gilbert er jo reddet som 1 års fordi han skulle løbe gallopløb, det har resulteret i at han 2 forknæ er slidte og han så er kronisk uren der på. han ville pt godt kunne ride normalt men dyrlægen ville ikke kunne sige hvor længe der ville gå før han gik ned og ikke kunne mere smiley så han sagde at han ikke ville råde mig til at købe ham da det ikke er et liv for gilbert og heller ikke godt for mig! Det havde jeg så allerede besluttede mig hvis det viste sig at være det som det var...

blev rigtig ked af det og spurgte om der slet ikke var noget at gøre og dyrlæge sagde at det enten kunne blive som det er nu ( tror han næppe) eller blive meget værre med tiden . så det hele give jo sig selv...

jeg ringede til en af ejerene som hedder poul, og fortalte hvad de sagde og han sagde så "HVIS DU IKKE SKAL KØBE LORTET SÅ SLÅR VI DET SKU NED OG FÅR FORSIKRINGS PENGENE" dumme lort og penge griske svin tænkte jeg... jeg tilbød at tage han gratis og bare have ham stående som selvskabshest et sted, men det ville de ikke.... det har bestemt at Gille manden skal aflives, så nu gå jeg og venter på yderlige svar!


er bare så ked af det ved slet ikke hvad jeg skal gøre jeg elskr ham jo så meget og kan sku ikke undvære ham men har bare heller ikke råd il at betale 5000 for en hest jeg dårligt kan bruge? ?

hvad ville i gøre?

og hvis han skal aflives, synes i så det ville være søn at tage en skridt tur på ham inden ? ?

håber i forstår hvad jeg har skrevet! i er velkommen til at spørge om noget hvis det er smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aflives :(
Kommentér på:
Aflives :(

Annonce