{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsendelse af sadel
  • #1   17. aug 2020 Hvis det er højden den er gal med så kan du bruge to oveni hinanden smiley
    Ellers vil jeg anbefale et byggemarked, jem & fix mm plejer at have nogle virkelig enorme smiley


  • #2   17. aug 2020 Det er det hele den er gal med...

  • #3   17. aug 2020 Jeg havde taget sadlen med i byggemarked og spurgt personalet, hvad de har.

    Men inden da, få pengene før du sender, og jeg ville ikke stille nogen form for garanti for at sadlen kommer levende frem


  • #4   18. aug 2020 Det vigtigste er nu, at du pakker den godt ind i tæpper og fylder kassens tomrum godt ud, evt med sammenkrøllede aviser, de fjedre godt, for alle ved jo, at pakker ikke bliver behandlet særlig godt under forsendelsen. De bliver tit kastet med og så er det altså vigtigt med go indpakning. Men prøv, at skrive FORSIGTIG på pakken, eller tegne et glas på kassen... eller noget. Måske det hjælper.
    Det må da mindst være en western sadel med de mål? 70 cm? voldsom stor sadel smiley
    Men prøv med en stak af de store kraftige flyttekasser sat sammen. De fået i flere tykkelser, så vælg de kraftigste. Skær en kasse over på midten og bruge siderne af en anden kasse som du forlænger den overskårne kasse med, før du taper dem godt sammen med pakketape. Spar ikke på tapen. Gentag om nødvendigt med en anden kasse som du så bruger som låg.
    Det er vist kun GLS der tager så store pakker. Men det kan du da undersøge.
    Køb forsendelsen online, da det koster, ja "kassen" smiley at købe porto i butikken.


  • #5   19. aug 2020 de fleste steder hvor de sælger hvidevare har de store papkasser man kan skære til så de passer en sadel. er man super heldig har de også fyld man kan få med gratis. dog bliver de glade for en skilling til kassekassen smiley

  • #6   25. aug 2020 #4,

    Forsigtig klistermærket eller glas klistermærket respekteres overhovedet IKKE. MEDMINDRE der er betalt for at forsendelsen skal behandles som forsigtig, men så er det også en hel anden pris.


Kommentér på:
Forsendelse af sadel

Annonce