{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Heste til salg
  • Iben S
    Iben S Tilmeldt:
    sep 2017

    Følger: 1 Svar: 4
    #1   21. nov 2020 Ved ikke hvor du bor, men mange fine heste over sundet. Hästnet.se hvis DK ikke kan levere. Afhænger også af race og niveau. Svenskerne er ret prof med uddannelse af heste.

  • #2   21. nov 2020 Hestenettet, dba, G&G, everhorse. Tror Google er din ven smiley

  • #3   21. nov 2020 Jeg har set mange fine ofte lidt billigere heste på dba og guloggratis, ellers er ridehesten mit foretrukne sted at kigge smiley Jeg har dog fundet begge mine på heste-nettet, men den side er vist desværre ikke ret aktiv længere.

    Ellers tror jeg, man stadig kan, (også afhængig af budgettet), henvende sig til salgsstalde via Facebook/mindre stalde eller lave søgeannoncer derinde smiley


  • #4   21. nov 2020 RIDR har også en smule. Ellers så brug de lokale hestegrupper på Facebook. Og så selvf herinde på Hestegalleri smiley

  • SisBA
    SisBA Tilmeldt:
    jan 2019

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 2
    #5   30. nov 2020 Jeg har lige købt ny hest og jeg synes klart at Ridehesten er bedst ift. filtrering for de ønsker man nu har. Og så led efter de rigtige salgsgrupper på Facebook. Der bliver lagt mange heste op da det er hurtigt og nemt at gøre på FB - og folk svarer også oftest hurtigt smiley

Kommentér på:
Heste til salg

Annonce