{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
422 visninger | Oprettet:

Han tror ikke på mig :O {{forumTopicSubject}}

I det sidste halve år har jeg interesseret mig meget for tillid horsemanship og naturlig ridning, og jeg har det som om jeg brænder efter mere arbejde med heste.

jeg har jo Lotti, og hun har lært mig rigtigt meget, men nu er jeg kommet til det punkthvor jeg er klar til større udf. og mabel og zeus kan begge ikke ride, men går bare og græsser for tiden. Så var det jo det slog mig at jeg kunne prøve med Mabel. Men min far er evigt bekymret over at jeg skal arbejde med så stor en hest.

jeg har prøvet med mabel 1. gang hvor hun fulgte eter mig med rundt satte i trav når jeg satte i løb, og når jg løb hurtigere og sagde gallop sprang hun an i gallop og lavede et fuldt stop fra gallop til stående stille. Der troede jeg at han var overbevidst om at jeg godt kunne klare det.

Men alligevel så syes han ikke det er en god idé, fordi han er bange for der sker mig noget, og han synes bare jeg skal fortsætte med Lotti fordi hun er så gammel og sikker. Men der er bare ikke nok udfordring i det..

jeg er glad for at vide at han passer på mig og bekymrer sig om mig, men det kan godt blive lidt trættende.

Hvad kan jeg evt. gøre for at overbevise ham om at jeg kan klare det. ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han tror ikke på mig :O
Kommentér på:
Han tror ikke på mig :O

Annonce