{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
447 visninger | Oprettet:

Træning - fremgang-. {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen. smiley smiley

ja jeg har så bare en lille glædelig oplysning.
Vestri og mig har jo trænet lidt på må og få det sidste stykke tid, og da jeg en dag blev træt af det, spurgte jeg Kristiane om hun ikke ville hjælpe mig lidt. Det ville hun selvfølgelig gerne eftersom at hun er et af de sødeste mennesker i verden smiley smiley

Jeg fik lidt undervisning i lidt af hvert af hende, og har efterfølgende arbejdet utrolig meget med de forskellige ting hun foreslog. Det har jo heldigvis resulteret i en meget mere samlet hest, samt en meget mere opmærksom rytter. de sidste to dage har bare været positiv fremgang, og specielt i dag hvor han gik meget samlet i traven samt utrolig taktfast i henholdsvis trav og tölt.

jeg har i godt en måned redet med nogle gummiklokker med let vægt, så han kan vende sig lidt til det - det har også givet super resultater.

som en BONUS har vi nu også vænnet os til pisken, så nu er den fast inventar under vores rideture. Han er også blevet longevant, hvilket jeg varmt kan anbefale jer hvis heste ikke er det. det giver en meget mere balanceret hest som er utrolig fokuseret og rolig. det har gavnet Vestri helt utrolig meget - specielt pga. de komandoer han har lært at følge. dem bruger jeg også når jeg rider, hvilket giver et fantastisk hjælpemiddel, som jeg aldrig havde turdet håbe på at finde smiley smiley

det er fantastisk så meget han har forandret sig siden han kom hjem smiley det er jeg virkelig glad for.

Magnus og mig har besluttet os for at tage billeder en dag indenfor den nærmeste fremtid, så der kommer sikkert nogle herind.

Ellers nogen der har nogle spændende fortællinger fra deres omgang med de dejlige 4-benede dyr ? ;b

Mange venlige aften knus fra Camilla


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træning - fremgang-.
  • #1   1. okt 2007 Det lyder dejligt ;D

    De sidste 2 uger har hver eneste ridetur på Helle været fantastisk :o) Sjældent har jeg siddet på en så arbejdssom og samarbejdsvillig hest. Hun er fantastisk! Jeg kan nu også ride med pisk uden hun flipper fuldstændig ud, og hun er nogenlunde tryg ved den, hvilket har resulteret i en noget mere aktiv bagpart da jeg kan hjælpe hende på vej inden hun er helt klar over hvad jeg forlanger af hende smiley

    For 2 uger siden stejlede hun meget højt med mig, jeg fik hjælp af en af Lones veninder som tilfældigvis var forbi. Hun gav mig nogle tips og ting at arbejde videre med. Og ja, allerede nu kan jeg mærke både jeg og hesten er mere sikre i og med at jeg er blevet mere selvsikker smiley Og har fået en metode at tackle hendes sære idéer på..

    Som et plus skal vi snart starte til undervisning og ud at starte stævner. Det er noget jeg ser meget frem til smiley


  • #2   1. okt 2007 ihh det lyder vel nok herligt smiley

    det er så dejligt når man får nye øjne til at se på en mens man rider de skøre dyr smiley
    - det er så tit de har en masse fif og ideer som de selv har brugt igennem tiden .

    sådan kan vi jo kompensere hinanden i så meget. det er skønt :b


  • #3   1. okt 2007 mm

Kommentér på:
Træning - fremgang-.

Annonce