{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
911 visninger | Oprettet:

slowfeeder/haybar {{forumTopicSubject}}

Nogle der har lavet en hjemmelavet haybar til boksen!

Mangler ideer, min unghest sviner helt vildt så skal have prøvet noget andet! Syntes bare haybaren er så dyr!

Så ja spørgsmålet er nogle der har lavet en selv der vil vise billeder og evt fortælle fremgangsmåde?(:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  slowfeeder/haybar
  • #1   15. feb 2022 prøv at se her...

    https://www.heste-nettet.dk/forum/14/1130471/1130471/


  • #2   15. feb 2022 eller sådan en her



    profilbillede
  • #3   17. feb 2022 Jeg har lavet hjemmelavede høhjørner i boksen, som Maria E viser i sit #2 indlæg.

    Min søde ollebolle som er kronisk sulten OG en meget korrekt hest, spildt ikke et strå ved siden af. Mit svin af en DV, han både flåede hø/wrap op af kassen, og dryssede det i hele boksen - samt havde en fest med at bakke måsen til, og så gå op i kassen med bagbenene smiley Han kom aldrig til skade ved det show, men jeg fik nervøse trækninger smiley

    Så jeg er endt med at spare sammen, og købe brugt af slowefeedere med tremmer, som er designet til heste smiley
    Og nu bliver wrappen hvor den skal være, og slowefeedere er hængt i en højde hvor møgdyret ikke kan få sine ben, hverken for eller bag, op i kassen - trods forsøg på det flere gange.

    Så har du et rode rundt svinemikkel hest, så er et hjørne eller åben haybar ikke god nok i min verden, så skal du som minimum ud i nogle kasser med tremmer ala dem fra hestenettet. Og da brugte slowefeedere kan fåes til mellem 400-800 kr brugt, så skal man overveje om det kan svare sig at lave det selv smiley

    Her min store slowefeeder i boksen, jeg har mindre udgaver ude på folden smiley

    Mvh Charlotte


    profilbillede
  • #4   17. feb 2022 jeg har bare hængt et hønet op fra nordic horse, det er meget hurtigt at fylde op

Kommentér på:
slowfeeder/haybar

Annonce