{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
607 visninger | Oprettet:

Rideflyverdragt eller lang frakke?! {{forumTopicSubject}}

Jeg kan ikke beslutte mig mellem en rideflyverdragt eller en lang frakke, som også går ned og varmer benene når du sidder på hesten.

Med flyverdragt frygter jeg, at jeg skøjter rundt på hesten og ikke sidder ordentligt fast. Dog kan jeg se at disse også fået med grip nu.
Men jakken kan du til gengæld nemt tage af mens du sidder på hesten, hvis du får det varmt.

What to do?! ??
Hvad er jeres erfaringer?

Nedenstående jakke er den jeg tænker på.

*hvis I har forslag til de varmeste ridehandsker, må I gerne sende disse også ??

https://mccabes.dk/shop/153-jakker-og-frakker-til-voksne/3380-elt-saphira-lang-vinter-dame-ridefrakke/?variantId=14899&gclid=Cj0KCQjwnvOaBhDTARIsAJf8eVNNPi7_T40iAAXbXdmtiIElmR87bR-RrMNVUXnNThuuiz0lBCrUyjIaAnsXEALw_wcB


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rideflyverdragt eller lang frakke?!
  • #1   29. okt 2022 Jeg elsker min ridenederdel i uld smiley . Synes forede bukser bliver alt for tykke. Med nederdelen kan man have sine almindelige bukser på under. Hvis du ikke vil have sådan en, ville jeg foretrække en lang frakke

  • #2   29. okt 2022 jeg fandt en rideflyverdragt i genbrug til 150kr. og jeg ELSKER dig. jeg frygtede lidt sin dig, at jeg ville skøjte rundt i sadlen, men denne er med fuldskind og jeg sidder faktisk ligeså godt som i mine almindelige ridebukser. Den er fantastisk, og så har den seler inden i, så hvis det bliver for varmt, kan du tahe øverste del ned. Plus, så er den fantastisk at lave staldarbejde i også ??

  • #3   29. okt 2022 Tak for svar. Synes det er svært ??
    Har I forslag til vinterridestøvler?


  • #4   29. okt 2022 Jeg er til lang jakke, har også en flyverdragt, men jeg synes det er forfærdeligt at have på og føler ikke jeg kan bevæge mig frit, men jakken er perfekt smiley

  • #5   30. okt 2022 Jeg har begge dele - flyverdragten bliver brugt 1-2 gange om året til at lave staldarbejde i snestorm, bryder mig ikke om at ride i den.

    Jeg har lang vinterjakke og lang regnjakke - det er perfekt til at ride udendørs i, hverken for varmt eller koldt.

    Mvh Charlotte


  • #6   31. okt 2022 Du er nok nødt til at prøve dig frem, for det er meget forskeligt hvad vi foretrækker.
    Jeg kan fx ikke fordrage sådan en lang frakke. Dels fordi min hest genererer meget pelsfedt, så en frakke, der ligger bag sadlen ville være møgbeskidt altid, og dels fordi jeg synes at den er mega tung at "trække med", når jeg rider letridning, og så kommer den let til at snære mig i halsen, og det kan jeg bare slet ikke tåle.

    Jeg elsker min heldragt/kedeldragt til at ride tur i - men når jeg rider dressur, synes jeg at den er for "buflet" og for varm. Da plejer jeg at bruge chaps og på overkroppen et lag-på-lag system, så jeg kan smide noget når det bliver varmt og tage det på igen, når jeg skridter af.

    Og ganske uundværligt er mine softshell-vinterridebukser smiley - dem "bor" jeg i hele vinteren.


Kommentér på:
Rideflyverdragt eller lang frakke?!

Annonce