{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
874 visninger | Oprettet:

Knivtruet på livet i nat!!! {{forumTopicSubject}}

Hva sker der med folk og samfundet spørger jeg lidt. Jeg sys verden blir sygere og sygere at være en del af.

I går efter kursus kl 13.00 ringer jeg til min kusine for at høre hvor hun er da hun har skrevet et par beskeder til mig i løbet af dagen jeg ikk forstod det halve af. Hun sidder med en anden kursist og venter på den 3 kursist og herefter mig.
Jeg finder hende- hun går normalt ikk i byen og på værtshus, men disse tre mennesker er blevet enige om at tag ned og drikke en øl- vi får snakket lidt om det der var galt og det er for så vidt fint.

Her hjemme går vi i seng kl ca 21.00 om aftenen da vi efter manden har fået nyt arbejde skal op kl 05.00- dette ved min kusine og hun ringer ikk herefter hvis ikk det er med en god grund.

Kl. 22.30 ringer hun- jeg afviser, men hun ringer igen. Jeg er klar over at så er der noget galt, står op og tager tlf.

Hva så siger jeg. I den anden ende fremstammer hun kort og hurtigt- Det var godt at du tog hjem tideligere. Øh hva siger jeg?

Det var godt at jeg tog hjem og ikk var blevet inde hos dem fordi jeg skulle hjem og lukke hundene ud, for det havde slået klik for den ene af de to andre personer, som de var gået hjem til for at drikke lidt videre- ikk noget vildt. Over hele dagen til og med kl 22.00- altså på godt og vel 10 timer har min kusine drukket 8-10 øl, så det meste er jo allerede forbrændt igen.

Jamen hva er der da sket? Jeg får at vide at min kusine og person nr 3 er gået hjem til nummer to. Her er nr 2s eks kæreste samt en anden mand min kusine erfarer sjulle være rocker- dernæst ligger nr 2s eks an på min kusine som derfor skynder sig ind i stuen med de øl hun skulle hente da hun ikk ville ha med ham at gøre. Person nr 2 tænder af, knalder sin eks en på hovedet, får herefter selv en og ligger bare og spørger om han er gået- min kusine starter med at opfatte det hele som at manden er startet og er total sindssyg- da han går ud låser hun derfor døren efter ham.

MEN s viser sandheden sig. Person nr 2 ryger direkte på min kusine som får hende holdt lidt væk- griber sine sko og jakke ig fiser afsted ud i opgangen for at komme væk derfra. Person nr 2 vælger at følge med, med sig har hun en køkkenkniv! Hun truer min kusine og siger at hun vil slå hende ihjel og alt muligt. Min kusine står i opgangen og holder døren så hun ikk kan komme ud (min kusine ved nok at hun sandsynligvis ikk kan løbe fra hende). Person nr 2 går op i lejligheden igen- her sidder den 3 person som prøver at ringe til min kusine, som ikk tager tlf fordi hun stadig sidder deroppe. Da hun næsten er hjemme tjekker hun sin tlf, her står der at 3 person ikk er deroppe længere. Min kusine ringer til hende for at finde ud af hva der sker, men hun græder så meget at min kusine og mand ikk forstår ret meget ud af sammenhængen andet end at der er blod på hende, som er hendes eget og det er pga. person nr 2! Hun skal på skadestuen, og min kusine ringer så til mig, hvilket hun har brug for.

Til og med kl 02.00 i nat sidder jeg hjemme og venter på svar om min kusine og hendes mand finder person nr 3- de ringer på skadestuen der ikk vil oplyse noget, så de kører i stedet derind, hvor det lykkes dem at få fat i person nr 3. Hun har fået tæv men er sluppet HELDIGT!

Da min kúsine løb ud af lejligheden for at beholde sit liv, sidder person alene med person nr 3 deroppe, da den anden mand deroppe åbenbart bare er gået midt i hele tumulten.Da person nr 3 kommer derop går det udover person nr 2, som ender på gulvet under person nr 2 som tager kvælertag og kradser hende på halsen. Hun truer hende med osse at slå hende ihjel nu. Person nr 2 dækker sit ansigt for at beskytte sig men efter krav fra person nr 2 som beder hende fjerne hænerne tør hun selvfølgelig ikk andet ned at fjerne hænderne! Heldigvis lykkes det hende at snakke person efter munden og derefter til rette hen i sofaen hvor denne spørger om hun ikk vil hjælpe hende til at begå selvmord mens hun siger at hun gerne vil ha hvide roser på sin grav - alt i mens hun sidder of sniffer lightergas!

I bund og grund vidste vi godt at person nr 2 siger hun har slået en ihjel i sin tid. Men det kan jo være som et uheld, så vi har ærlig talt ikk tænkt mere på det derud over!! Alt det andet hun har snakket om kan vi så nu konstatere må være korrekt- tidligere på aftenen snakkede hun godt nok om at hun var skizofren og havde en anden grim sindssygdom ligeledes, men helt ærligt har hun virket som en der bare har det meste i munden- som de fleste jo da osse har når de siger en masse crap.

Så jeg har fået en times søvn i nat selvom jeg ikk engang var til stede. Det jeg sys er uhyggeligt i denne sammenhæng er at vi alle er fra samme kursus, skal kunne se hinanden i øjnene og ikk konstant se os over skulderen pga. en der drikker hver dag, som er sindssyg/psykopat lignende, som går rundt og truer folk på livet mv. Et eller andet må der da være galt. Enten er hun ikk i behandling, eller osse tager hun vel ikk sin medicin- jeg aner det ikk. Men kurset er til for krop og fysik bl.a pga. psykisk svækkede. Person nr 3 har gået der i 2 år og er aldrig kommet videre endnu med noget. Hva har man sådan en person på et sted med i forvejen udsatte for? Hvorfor sørger man ikk for at behandling er endeligt og følger det til dørs? Hvem ved hva der sker nu. Hva hvis hun kommer på mandag?

Vi skal i dag ha personalet på stedet i tale. De andre på kurset har ret til at vide dette mener vi, og personalet må gøre noget af en art.

Tak fordi i læste med.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Knivtruet på livet i nat!!!
Kommentér på:
Knivtruet på livet i nat!!!

Annonce