{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
947 visninger | Oprettet:

At miste en hjertehest {{forumTopicSubject}}

Hej med jer, der stadig er tilbage på HG.

Hestegalleri vækker så utrolig mange minder frem. Hold op hvor har jeg brugt uendelige timer herinde med jer. Det føles som en livstid siden, og så alligevel føles det som igår. Ting er sket, mennesker i mit liv er kommet og gået, jeg har fået barn, blevet knækket, rejst mig igen som en helt ny person, og levet livets højde- og lavpunkter.
Den eneste konstante faktor = hestene.

Så da jeg for en lille måneds tid siden måtte sige farvel til én af mine hjerteheste var der en lille del af mig der gik i stykker. 15 års eventyr med Maggie er slut. Det gør ondt helt inde i sjælen. Specielt fordi Maggie nu var blevet min søns pony, og han stadig spørger efter hende, næsten dagligt.

Så ja, jeg ville egentlig bare sige hej... Jeg lever stadig - på godt og ondt. Det føltes forkert ikke at opdatere hendes profil herinde, selvom jeg ikke længere bruger sitet her, udover at være nostalgisk og se gamle billeder og videoer igennem ind imellem.

Så jeg fik opdateret hendes profil, og deler den lige her, i tilfælde af der er nogen der kan huske os.

https://www.hestegalleri.dk/galleri/175795-anden_saerlig_race_maggie_stensbaek_


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At miste en hjertehest
  • #1   6. nov 2023 Hej Le Cour smiley
    Jeg husker dig stadig. Og jeg elsker at følge med på afstand!
    Jeg blev ærlig først rigtig rørt, da du sagde farvel til Pony, ham husker jeg alle dine historier om. Da jeg så dit opslag for nylig med Maggie, blev jeg igen rørt og fældede en lille tåre. Det var for tidligt jeres eventyr sluttede smiley

    Jeg er her også stadig - jeg skriver nærmest aldrig herinde, på trods af jeg fik egen hest sidste år.. som du selv siger, der er så mange minder med det her sted, så det er svært at lukke helt ned for det.

    Jeg håber, der kommer lidt mere medvind på din vej fra nu af smiley


  • #2   6. nov 2023 Jeg har været mindre aktiv herinde, men jeg sagde farvel til min sidste hest i 2017. Mand det var hårdt. Har desværre ikke haft meget med heste at gøre siden da, fordi jeg ikke har kunne finde mig tilpas med "kun" at være partrytter, og jeg har ikke og har ikke haft råd til egen hest igen :S

  • #3   12. nov 2023 jeg så godt din story på instagram og det gjorde så ondt. Tænk at en af de gamle HG heste ikke er her mere! puha.. tiden går stærkt.


Kommentér på:
At miste en hjertehest

Annonce