{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
727 visninger | Oprettet:

Lån af trailer {{forumTopicSubject}}

Mine forældre har her i august lånt en hestetrailer, den ene af deres heste de kørte med ødelagde traileren smiley ejeren af traileren tog den direkte til mekaniker og han fortæller den er totalt skadet og ikke kan laves, hvor efter hun fortæller hendes trailer ikke forsikret. Mine forældres hesteforsikring var ikke gået igennem på dette tidspunkt så ingen forsikring ville kunne dække derfor tilbyder Mine forældre ejeren af traileren at købe en tilsvarende trailer. Det siger hun ja til. Efter 2 måneder hvor de intet høre fra hende, kommer hun nu og fortæller at den nye trailer skulle laves og det kostet hende 12.000 hos hendes mekaniker.
De lukket samtalen for 2 måneder siden hvor de siger til hende at hun kan bruge den gamle trailer til reservedele, hun fortæller da hun hentet den nye trailer at lygter ikke virker.

Hvad gør man i den her situation ?
Hun truer med advokat og er slet ikke til at snakke med smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lån af trailer
  • #1   16. nov 2023 I sådan en situation, får man sit forsikringsselskab til at klare sagen! Og det gør man helt fra starten, allerede i det øjeblik skaden sker. Det er ansvarsforsikringen på dine forældres bil, der dækker en sådan skade.

    Hvad der er bedst at gøre herfra, er dine forældre nødt til at undersøge med deres forsikringsselskab, for uanset hvad, så har man jo en ansvarsforsikring. Enten bilens eller hestens ansvarsforsikring.


Kommentér på:
Lån af trailer

Annonce