{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
430 visninger | Oprettet:

Er jeg sær..folk kigger sjovt {{forumTopicSubject}}

Jeg tror jeg måske er lidt sær.. jeg har i hvert fald flere gange været ude for at folk kiggede sært på mig, som fx idag.. er for et par uger siden flyttet til en ny stald.. og idag stod der så en pige i stalden jeg ikke havde snakket med før.. hun spørger ind til min hest. hvor gammel den er og om den er tilredet.. jeg svare at den er 4 år og ryttervandt, har vel haft rytter på ca 40 gange fordelt over langt tid.. og at hun lige har været halt og derfor ikke er redet i 14 dage..
Nå men hesten var så helt klar idag, og jeg ville skridte lidt for at starte stille op, så gad ikke tage sadel på.. så lagde bare trensen på, stillede hende ved strigle bommen.. og så ligger jeg altid den ene hånd på hesten og bruger den til støtte til at hoppe op på strigle bommen, hvorfra jeg kan svinge benet over hesten.. og så red jeg ud af stalde (meget højt til loftet og stor port så ikke farligt at hoppe op inde).. men nøj hvor hun kiggede.. har flere gange snakket med folk hvis heste er redet meget mere som ikke tør ride uden sadel..
Jeg foretrækker uden sadel, da jeg så kan mærke bedre om hun er spændt osv.. skridter også gerne en tur i grime.. så glor folk først, især når de høre den ikke erredet mere.. men hun stopper altid.. nogle gange næsten nemmere i grimen, da hun er utroligt følsom..
Er jeg bare tosset smiley jeg synes bare det er skønt med så nem en hest..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er jeg sær..folk kigger sjovt
Kommentér på:
Er jeg sær..folk kigger sjovt

Annonce