{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
200 visninger | Oprettet:

Stemmefiskeri i Challenge Cup {{forumTopicSubject}}

Med risiko for at blive vældig upopulær, skal jeg hermed bringe en opfordring videre til alle deltagere i challenge Cup:

A l l i e r jer med alle jeres venner og bed (tving) dem til at gå ind og afgive deres stemme på jeres heste i udfordringerne i Challenge Cup.

Grunden til at jeg kommer med ovenstående fuldstændig horrible opfordring er at jeg har opserveret at en enkelt hest i hver sin Challenge Cup finale i løbet af mindre end 24 timer er gået fra at være håbløs bagud til pludeselig at være foran, sagt med andre ord fra at have fået ialt 13 stemmer (i 4 udfordringer) i løbet af fire dage har fået 55 stemmer i løbet af de sidste 24 timer.

Nu rager det jo ikke mig hvem der vinder pokalen, på den anden side synes at "kampen" skal foregå på lige vilkår.

At jeg kalder det det stemmefiskeri skyldes kun at jeg går ud fra at det er den eneste måde ovennævnte kan foregå, idet jeg går ud fra at snyd er umulig.

Jeg håber at vedkommende hesteejer ikke tager mig det alt for fortrydeligt op at jeg indrykker ovennævnte indlæg, da enhver der følger lidt med kan se at det der er foregpet er ret unormalt. Var den massive afstemning på en enkelt ejers hest så sket over flere dage så havde ingen lagt mærke til det

Kærlig Hilsen bent


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stemmefiskeri i Challenge Cup
Kommentér på:
Stemmefiskeri i Challenge Cup

Annonce