{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
872 visninger | Oprettet:

Akut indlagt på Højgård Hestehospital {{forumTopicSubject}}

Yaa. I går blev tøsen hentet af Falck.

Historie:
Jeg gik ud på folden, for at hente Tøsen, da jeg skulle have undervisning. Hun kom ikke, som hun ellers plejer.
Tænkte bare, af hun nok bare havde en dårlig dag, det kan vi jo alle have.
Men da jeg kom ned til hende på folden, stod hun på en måde, og trippede på stedet. Jeg syntes ikke ligefrem det så normalt ud, så jeg fik en nabo til at trække med hende på folden, så jeg lige kunne kigge rigtigt.
Og den var helt galt. Den kunne slet ikke gå. Ringede straks til hende, som har sin hest stående ved mig, hun har noget mere forstand på sygdom og skader, end jeg har.
Hun kom så hurtigt, hun kunne. Og vi ringede straks til dyrlægen, men kunne ikke få fat i nogle, vi blev ved og ved. Vi ringede så til en Berider, som hun kender, og fik hendes mening, hun sagde, at den bare skulle af sted.
Men så ringede dyrlægen tilbage, og kom med det samme, han kunne ikke finde ud a, hvad der var med hende, og mente at det eneste vi kunne gøre, var at få hende af sted med det samme.
Så vi ringede til Falck, som så kørte hende derud.
Hun har nu stået der siden i går, og de har stadig ikke fundet ud a noget. Og hun kommer nok til at stå der længe.

Og vi ved intet. Men skal være ude ved hende hele dagen imorgen, og håber de der finder ud a noget.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Akut indlagt på Højgård Hestehospital
Kommentér på:
Akut indlagt på Højgård Hestehospital

Annonce