{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  AFBETALING??
  • #1   2. feb 2008 Min hest er lige solgt på arbetaling.
    Der skal bare skrives kontrakt med ALT.


  • #2   2. feb 2008 Få en til at udforme en kontrakt, hvor aftalerne står JURIDISK KORREKT, og uden spørgsmål.

    Begge underskifter - gerne to gange.

    Udlever først hestepasset/stamtavlen, når de sidste penge er betalt.



  • #3   2. feb 2008 Hejsa..
    jeg har købt min på afbetaling..
    Altså inde på heste-nettet under salg af heste er der kontrakter lavet af de laqur advokaterne.
    vi lavde den sammen med sælger og skrev CPR NR HUSK DET FOR GUDS SKYLD (tjek om det er det rigtige)
    Sør for at hun har et stabilt liv hvad vedkommer økonomi altså ikke en bistands klient, men en der arbejder.

    Jeg har altså fået stjålet en hest selvom der var kontrakt. men vi kunne ikke finde hende derfor er det vigtigt du har det rigtige cpr nr for så kan din advokat finde hesten hele tiden..



  • #4   2. feb 2008 Er også blevet spurgt om min kan købes på afbetaling, men det takker jeg dælme nej til!!! Gider ikke det bøvl, enten vil folk have hesten eller ej, så må de punge ud...

  • #5   2. feb 2008 HVIS I SALGER PÅ AFBETALING SKAL I HAVE 20% AF SALGSPRISEN INDEN HESTEN AFLEVERES. ELLERS ER EJERSKABET FLYTTET OVER PÅ NY EJER, I FØLGE RETTEN, UANSET OM HESTEN BLIVER BETALT!

  • #6   2. feb 2008 den eneste måde du kan sikre dig 100 %
    og undgå ALT det bøvl der kan følge med uanset om du har en "vandtæt kontrakt, det er ved at du først udleverer hesten når den ER betalt smiley
    Så kan køber betale et depositum, og så kan i aftale hvor længe han/hun har til at betale det resterende beløb....


Kommentér på:
AFBETALING??

Annonce