{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
670 visninger | Oprettet:

Hest faldt i trailer {{forumTopicSubject}}

Da jeg skal passe min mormor gamle hoppe imens de er på ferie skulle hun køre derud hvor min gamle hest stod.

Så vi kørte ud og hentede hende i dag ved 1tiden. Det gik nogenlunde med at få hende op i traileren forhold til hvad vi havde regnet med. Hun har aldrig kørt i trailer alene. nå men vi fik hende op i traileren og kørte så afsted hun stod mega uroligt. og sparkede på rampen og sådan nå men da vi så på et tidspunkt bramsede stille og roligt op som vi efter hånden havde gjordt nogle gange. lød der bare et brag omme fra traileren. Min mor og jeg kikkede på hinanden. vi blev enige om det var bedst med at stoppe og kikke i traileren til vi var kommet frem. nå vi kørte videre og der var traileren meget stille. da vi så kom frem sprang jeg ud af bilem og skyndte os om og åbne og ganske rigtig lå hun ned. hele gulvet i trailen var vådt af sved og pis. Vi skyndte os og åbne op og få hende ud. heldig vis var der ikke sket noget. hun har fået en lille revne ved grimen og blødte lidt ud af munden og var stiv benet. ellers var der ikke noget.

Nej hvor var jeg bange. Især når det slet ikke var min hest.
VIL IKKE HAVDE DUMME KOMMENTAR
Skulle bare ud med det


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hest faldt i trailer
Kommentér på:
Hest faldt i trailer

Annonce