{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
598 visninger | Oprettet:

At skulle starte fra bunden - Hjælp :/ {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg gider altså ikke have nogle latterlige beskeder med jeg er dum o.l for det gider jeg simpelthen ikke høre på !

Jeg er så heldig at have en dejlig rideskolepony part, som jeg simpelthen elsker over alt. har haft part på ham i 2 år, og vi har haft det tætteste bånd overhovedet.

Men, han er nu blevet 17 år, og er rideskolen yndling - hvilket gør at han bliver brugt "24-7" smiley Han bliver brugt HVER DAG i flere timer + 4 timers handicap..
Og har bare kunnet mærke på ham på det sidste at det snart ikke går længre.
Han er ret "ridetræt" han er begyndt at gå så dårligt, skyder skuldre, dårlig balance osv. jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for at rette det op da han er blevet SÅ strid.
Han har bare ellers været min bedste ven og gjordt alt for vi kunne samarbejde, han vil bare ikke mere.
Han er ikke særlig glad længre hellere, selvom han heldigvis er kommet i boks.
Han bider nogle gange hvis han slikker mig på hånden - og jeg mener bide, dog ikke så hårdt.
Han følger heller ikke efter mig længre vis jeg nogle gange laver "tillids øvelser"
Han har faktis engang også løbet efter mig når jeg løb..

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, jo starte forfra, men hvordan? Vil gerne have råd.
Da jeg aldrig startede fra jorden da jeg fik part på ham, han "udvalgte" nærmest mig, før jeg fik part på ham, han fulgte efter mig uden jeg holdte fast i ham og alt muligt.
Han fik nok repskt for mig da jeg aldrig gav op med at ride ham på det tidspunk han var strid i 05.. Han stak af, og afprøvede alle der red ham, men faldt bare aldrig af eller blev bange..

Jeg er så ked af det når jeg mere og mere ser den pony JEG kender forsvinde mere og mere..

- Måske siger i det er mig der er noget galt med, måske er det, det også jeg ved det ikke..
Søger bare råd om hvordan jeg måske kan genoprette tilliden til ham igen - som den var engang, og hvad jeg kunne gøre så han måske blev mere glad når vi skulle ride også.

Jeg er blevet forslået at få sagt han ikke skal bruges særlig meget pga. hans alder og når det kun er små der kan ride ham bliver han jo også ødelagt af det.

Håber nogle kan hjælpe mig, er egentligt ret desperat smiley

Mvh.
Jacqueline.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At skulle starte fra bunden - Hjælp :/
Kommentér på:
At skulle starte fra bunden - Hjælp :/

Annonce