{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
703 visninger | Oprettet:

Halt VS ikke Halt... {{forumTopicSubject}}

Hej Allesammen..

Har brug for noget hjælp så håber der er nogle der kan hjælpe...

Søndag den 3 februar, var fanta bleven sparket på folden, og kunne slet ikke gå, kunne ikke engang
løfte sit højre ben, jeg ringer så til dr. dyr, og han kommer efter noget tid! vi har så imens fået fanta ind i boksen (ca. 10 meter fra folden, tog 1½ time AVAV)

dr. dyr undersøger hende i hoved og rø*, og det viser sig så at hun er bleven sparker på skulderen (højre) og har fået en skulder perese ( midlertidig lammelse)
hun få så noget smertestillende og noget jeg skal smøre på stedet hun er sparket og sådan ... og selvfølgelig boksro...

mandag morgen da jeg kommer ned til hende kan hun så gå igen, dejligt de havde sagt der ville gå 5 dage....

onsdag kommer min dyrlæge så og tjekker hende og ser hende løbe, de viser sig at hun er minimalt uren på h. forben og jeg har så en plan jeg skal følge. kun hvis hun var rengående 4 dage efter... og det var hun..

har så fulgt planen, givet lidt mere tid og taget det langsommere, men har hele tiden synes hun gik mærkeligt på . forben...

vi tager så op på klinikkeen hvor der er 5 dyrlæger der tjekker hende, først i longe så under ridning og så inde på klinikken.,.. og de siger så fanta ikke er halt, kunne så heller ikke mærke noget der rigtigt, de tjekkede alt ryg tænder og alt anddet,!!

de kommer så frem til at fanta har fået et trauma over det der er sket og at jeg skal gå 14 dage tilbage i genoptræningen, og at hun bare spiller halt.. og at jeg bare skal ride hende og gøre som normalt efter genoptræningen ....

nu er genoptræningen så førdig og fanta halter stadig, jeg er så forviret...


jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre, om jeg skal kalde dyrlæge igen, eller om jeg bare skal tro på hun snyder sig halt... jeg kan næsten ikke få mig selv til at ride hende når hun halter, in frygt for der enlig er noget men det bare gemmer sig...

hvad ville i gøre ??

på forhånd tak charlotte


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Halt VS ikke Halt...
Kommentér på:
Halt VS ikke Halt...

Annonce