{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
481 visninger | Oprettet:

Til alle dem som har haft hjernerystel {{forumTopicSubject}}

Hjælp. Efter at have taget hovedspring ned i en grusvej i fuld galop i mandags flækkede hjelem og jeg havde ondt over alt. Om onsdagen blev det værre og jeg blev helt stiv i nakken. Jeg tog til vagtlægen som mente jeg havde klemt nogle nakkehvirer, fedt når man har en piskesmældskade i forvejen. Han kunne hellere ikke udelukke at jeg havde fået en mindre hjernerystelse så man må jo ikke se tv eller læse. Det gjorde jeg så hellere ikke hverken onsdag torsdag men så dog lidt fredag og i går sad jeg foran computeren hele aften fordi jeg følte det gik bedre. Her i dag har jeg en kolasal hovedpine og som om jeg skal kaste op. Er det pga hjernerystelsen eller bare i al almidelighed. Hvor lang tid tog jeres hjernersytelse og hvad har i oplevet af følger?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Til alle dem som har haft hjernerystel
  • #1   15. mar 2008 har også haft hjernerystelse pga. et styrt. jeg synes det kunne lyde som en hjernerystelse! men det er vigtigt du ikke ser tv eller er på computerten! jeg havde en meget slem hjernerystelse og måtte ikke andet end ligge i min seng i en uge (det var godt nok kedeligt)
    forresten Go' bedring/Gute Besserung.


  • #2   15. mar 2008 hvis det bliver værre synes jeg du skal tage til lægen! bare for en sikkerheds skyld!

  • #3   15. mar 2008 du skla holde dig helt væk fra fjernsyn og computer og læsning, for ellers risikere du at få migræne resten af livet.... fik hjernerystelse så sent som i december, da en hest slog sit hoved ind i mit og gav mig hjernerystelse og slog to nakkehvirvler skævt ud så min højre nervebane sidder i klemme nu.... jeg ville nok gå til min egn læge hvis jeg var dig og bede om at få undsøgt dit hoved nakke og ryg, hos nogle specalister, så du ved 100% at der ikke er noget andet galt eller hvad der er galt

  • #4   15. mar 2008 Har bare været SÅ uheldigt med min nakke og hoved de sidste 2 år. I 2006 kørte jeg galt i en bil og hamrede hovedet ind i forfuden så den revnede og jeg fik et piskesmæld. på røngten billederne kunneman se at en masse i nakken havde skubbet sig. jeg fik nogle kiroprakter behandlinger men lider stadig af hovedpine og migræne og har fået nedsat syn på det ene øje. Så nogle måneder efter red jeg og hesten stejlede og jeg hamrede baghovedet ned i jorden og fik en hjernerystelse og lå i en uge med ondt i nakken og hovedet. I 2007 røg jeg af en hest i galop og lanede på hovedet og fik en grum hjernerystelse og trykket hoften og ondt i nakken. Så væltede jeg på min knallert og brækkede mit haleben og i mandags røg jeg af i galop og slog hovedet og nakken og lænden så hjelemn revnede. Det er farligt at leve. Men jeg har svært ved at bedømme hvad der er hvad. Hvor smerten og ubehaget kommer fra.

  • #5   15. mar 2008 annitak: ej jamen dog så har du da også snart brugt din kvote af hjernerystelser

  • #6   15. mar 2008 Det er i øvrigt svært at lægge stille og bare få ro eftersom jeg bor alene og ikke rigtig har nogle veninder. Desuden skal hesten jo passes og så skal jeg flytte om 2 uger. Så laver alt for meget af hvad jeg burde.

  • #7   15. mar 2008 Ja synes også snart det kan være nok

  • #8   15. mar 2008 Jeg måtte ikke lave noget i 3 uger!

  • #9   15. mar 2008 altså jeg er et halvt år sygemeldt med arbejds pga af det

  • #10   15. mar 2008 en uge???

    jeg måtte hverken det ene eller det andet i 4-5 uger...


Kommentér på:
Til alle dem som har haft hjernerystel

Annonce