{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
710 visninger | Oprettet:

Gider du så {{forumTopicSubject}}

læse min stil?

På forhånd Tak!

En vanskelig kærlighed.

”Ring, ring”, lød telefonen. Diana tog den, ”Det er Diana”. Matt stod og kiggede. Han var nysgerrig, over at hører, hvem det var, men i det samme stak Diana ham telefonen og smilede. ”Matthew Stratford”, han gik ind på kontoret og der gik lang tid før han kom ud igen. Endelig kom han ud, ”Nåååh?” sagde Diana spørgende. ”Jeg fik rollen i ”A man came alone”, hvor er det dejligt” svarede Matt og smilede over hele ansigtet. Diana så på ham, hun smilede, men der var noget galt. ”Hvad er der skat?” spurgte han. ”Ikke noget, kun at du skal tilbage til L.A. hvor du er født, og vi bor her i Danmark, dvs. vi ikke kommer til at se hinanden i lange perioder” svarede hun. Matt så på hende, ”Skat, bare rolig jeg kommer hjem så tit jeg kan, og du kommer ikke til at savne mig, bare rolig min egen, det skal nok gå”.
Diana smilede, men der var noget over hende Matt ikke kunne lide. Som om noget var helt galt, altså ikke kun sorgen om at være væk fra hinanden, noget helt andet. Hvad var det? De store brune øjne hos Diana plejede ikke at være sådan, det var som om en sort/grå skygge havde lagt sig over hende. Matt var urolig.
Dagene gik, og dagen kom, hvor Matt skulle rejse. Han var ved at pakke, og Diana hjalp ham. ”Skat, behøver du virkelig?”, kom det fra Diana, ”Ja, det er mit livs chance” svarede Matt.
”Ja okay, men du lover, du ringer, så tit du kan ikke?” spurgte hun igen,
”Jo min elskede, selvfølgelig” hviskede Matt, og gav hende et kys på kinden. Da de havde pakket Matts ting, tog de af sted til lufthavnen. Diana græd og krammede Matt da han skulle checke ind. Matt kneb også en tåre. ”Sidste chance for passagerer til L.A. vær venlig at komme til gaten” lød i det i højtalerne. Matt kyssede Diana og gik. Han checkede ind, og nogle minutter efter sad han i flyet. Han savnede Diana. Gud hvor han savnede hende. Pludselig blev han i tvivl om det var det rigtige at gøre, altså tage dette job, men så tænkte han igen, jo det var det rigtige at gøre. Timerne gik og flyet nåede endelig frem. Matt skulle hentes af en taxi, og køres til at sølle lille hotel, troede han. ”Matthew Stratford, sir?” sagde en mand. ”Yes” svarede Matt. ”Okay, this way, sir” sagde den lille underlige mand med fint jakkesæt. Matt blev ført ud af lufthavnen, og der stod en kæmpe limousine, og ventede på ham. Og nej, han drømte ikke. Han blev kørt til hotellet, og sat af ved et Hilton hotel. Matt blev vist op på hans værelse, som var enormt. Boblebad og hele baduljen. Matt pakkede ud, og huskede han skulle ringe til Diana. Han gik ud på gangen og kiggede efter en, der kunne vise ham telefonen. ”Hello, can you please tell me where the telephone is?” spurgte han én der arbejdede der. Manden smilede ”In your room, in your room, sir”. Matt kunne høre på ham, at han ikke var amerikaner. Det lød skægt med den accent. Matt gik da ind på sit værelse igen, og fandt telefonen. ”Det er Diana” lød det. ”Hej skat, det er mig, hvordan går det?” spurgte Matt, ”Hej, det går da fint, jeg savner dig, men ellers går det okay, hvad med dig? Er du blevet indlogeret på et ordentligt hotel?” spurgte hun, ”Jeg sidder på Hilton, det er helt vildt, og jeg blev hentet i limousine” sagde Matt begejstret, ”Okay, det var da bare alle tiders, nå men jeg er nødt til at smutte nu, maden koger over, ses snart skat” så lagde Diana på.
Matt sad og kiggede lidt rundt i værelset. ”I morgen går det løs”, sagde han til sig selv. Han lagde sig på sengen, og før han vidste af det, sov han.
Næste morgen vågnede han ved, nogen bankede på hans dør. Klokken var 7:00, og manden der bankede på, sagde ”Roomservice, hello are you there, sir?” Matt skyndte sig at åbne, og han fik et rulle bord fyldt med det lækreste morgenmad på.
1 time efter skulle Matt af sted. Han var nervøs selvom, han vidste han nok skulle klare det.
Da han nåede derhen, blev han vist hen til en dør hvor der stod:
”Matthew Stratford” på. ”Wauw” sagde Matt og gik ind. Der var alt, hvad hjertet kunne begærer af slik og kager. Lidt senere da Matt var klar, blev han hentet og ført ind i et stort studie.
En pige på hans egen alder kom hen til ham og hilste, ”Hej” sagde hun, ”Jeg hedder Marie Larsen”. Matt stod lidt og kiggede på hende, ”Øh ja, dav, Matthew Stratford” svarede han og smilede. Hun var gudesmuk og havde de flotteste blå øjne, og sjovt nok havde hun mørkt hår. Hun grinede. ”Ja, det ved jeg, du skal spille den ene hovedrolle ikke?” spurgte hun, ”Jo det skal jeg, hvem spiller du så?” smilede Matt og kiggede på hende, ”Den anden hovedrolle” grinede hun.
Matt var helt solgt. Hvor var hun dog sød og smuk. Hun smilede og sagde ”Kom så kan jeg vise dig lidt rundt”, ”Jo tak” sagde Matt.
Da de var færdige med at se det hele, skulle optagelserne i gang. Dagen gik hurtigt, og Matt trængte til at slappe af. ”Marie? Vil du med ud og spise en gang middag?” spurgte han Marie.
”Jo tak, det kan jeg da godt” svarede hun og smilede.
Det var en hyggelig middag. De gik hver til sit og kom på arbejde næste dag. Sådan gik det i ca. 4 dage. Så skete der noget. Noget som Matt fortrød inderligt. Han var sin elskede Diana utro, med Marie. ”Jamen skat det var ikke med vilje” forsøgte Matt at trøste hende med. Men Diana var helt kold og 1 måned efter var skilsmissen overstået. Matt snakkede ikke med Marie mere, han kom ikke på arbejde, og når han endelig gjorde det, lavede han langt over det han skulle.
Matt gik også tit ture. Lange ture. Og han mødte sommetider en mand. En meget mystik type. Han havde altid en lille pose med, med noget mørkt i. Matt købte altid lidt, og lidt efter lidt gik det op for ham, at han ikke var rask. Narkoman, kalder man det. Matt var narkoman. Han kom på et ophold, så han kunne blive uafhængig, og det hjalp. En pige ved navn Sofia hjalp ham. Hun var smuk og sød og meget forstående. ”Matt, du skal have din medicin nu!” sagde Sofia.
”Okay, det er sidste gang ikke?” svarede Matt, ”Jo, det er det” smilede hun.
Matt smilede ”Det var godt, så kan jeg endelig bliver fri” sagde han derefter.
”Sofia, jeg tænkte på om du ville med ud og spise?” spurgte han.
”Jamen Matt, jeg må ikke ’date’ patienterne” sagde Sofia sørgmodigt, ”Jamen jeg bliver jo udskrevet om 2 dage” sagde Matt til opmuntring. ”Jah, så kan det jo godt være” smilede hun og sagde.
Dagene gik, og Matt kom ud og spise med Sofia. ”Jeg havde en rigtig hyggelig aften” sagde Matt, ”Det havde jeg også, meget dejlig” svarede Sofia tilbage. De kyssede hinanden.
Dagene gik, og Matt og Sofia blev mere og mere glade for hinanden.
Matt var startet på arbejde igen, og var i fuld gang med en film.



Årene gik, og Matt og Sofia flyttede tilbage til Danmark, for en tid. Matt blev populær blandt alle teenagere og tjente godt. Han skulle selvfølgelig rejse en del, fordi det hele skete jo i Hollywood og L.A., men det var ikke det store problem.
”Sofia, vil du gifte dig med mig?” Lå Matt på knæ for Sofia en aften.
”Jamen søde Matt dog, jeg ved ikke hvad jeg skal sige, Ja selvfølgelig” sagde Sofia henrykt og glædeligt.
”Ja selvfølgelig” gentog hun.
Matt grinede. Han var lykkelig. For første gang i mange år, var han rigtig lykkelig.
Brylluppet stod ca. 3 måneder efter.
Matt så på Sofia, og Sofia så på Matt ”Jeg elsker dig Sofia”, ”Jeg elsker også dig Matt” svarede hun.
3 år efter.
”Matt, det sker nu, kom nu” råbte Robert, hans svigerfar, ”Ja ja jeg kommer” råbte Matt tilbage, ”Jeg skal bare lige have hendes taske”.
”KOM NU MATT” skreg Robert igen, ”Din kone føder sgu”.
”Matthew Stratford?” spurgte sygeplejersken, ”Ja det er mig” svarede Matt, ”De har fået en søn og en datter, tvillinger, de kan besøge dem nu” sagde sygeplejersken.
Matt strøg ind til Sofia. ”Er du okay skat?” spurgte han hende, ”Ja jeg har det helt fint, har du set dem Matt?” spurgte Sofia, ”Hvor er de smukke” sagde den stolte far, Matt.
Dagene gik, månederne gik og årene gik.
Matt fik flere og flere filmtilbud, og Sofia var træt af det. Børnene var Sofias ansvar og det var det værste syntes hun.
En dag fik Sofia nok og rejste med børnene. Matt var nede af sorg og kunne ikke få fat i Sofia. ”Hvorfor sagde jeg ja til jobbet til at starte med?”
”Ring, ring,” lød telefonen. ”Matthew Stratford her”, ”Goddag Hr. Stratford, vi har desværre en sørgelig nyhed ang. Deres kone og 2 børn, de kørte galt og døde på stedet, det gør mig ondt”
Næste dag i avisen stod der:
”Kendt skuespiller fundet død, hængt i sin ejendom. Politiet mener det er selvmord. Teenagere sørger, deres store idol Matthew Stratford er død.”


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gider du så
Kommentér på:
Gider du så

Annonce