{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
528 visninger | Oprettet:

konkurencen...! {{forumTopicSubject}}

hej med jer. Så er den halve time vist gået og her kommer et indlæg ang. min konkurence.
Kategorierne kommer her:
1. Bedste fotograf (ligesom på smil-smitter) Denne konkurence gælder om at have taget det bedste billede. Dsv har det ikk noget at gøre med hestens udseende men udelukkende måden billedet er taget på.

2. Bedste ridebillede. Dette gælder både spring og dressur.

3. Bedste horseman ship billede. Det siger næsten sig selv.

4. Flotteste hest og flotteste pony. Her skal der kåres den flotteste hest og den flotteste pony. Max 15 deltagere.

5. Bedste historie/stil. Hvis du ligger inde med en god stil eller lign. så send den til mig.

6. bedste billede af hest og ?. Her kan "?" være både dyr og mennesker.

-----------------------------------------------------------
De her konkurencer er "under" konkurencerne. Her kommer "hovede" konkurencerne...

6. Bedste historie mellem hest og ejer/passer. Forklar hvorfor at i mener jeres hest skal vinde denne her kategori. Hvis i har været igennem noget helt fantastisk sammen så tilmeld jer her.

7. Mest harmoni mellem hest og rytter. Et billede der virkelig viser hvor meget i holder af hinanden.
----------------------------------------------------------------

Reglerne:
*i kan kun tilmelde jer med max 2 heste. Disse heste må ikke tlmeldes den samme klasse.
*hver hest må max. tilmeldes tre klasser.
*i skal sende en mail til krisser-mus@hotmail.com med jeres billede/andet.
*i den mail SKAL der stå
hestens navn
dit navn
og hvilken klasse den skal tilmeldes. HVIS DETTE IKK STÅR DER SLETTER JEG MAILEN.
*der er max. på nogle af klasserne så hvis i ikke er kommet med så er det derfor.
* vinderne får lagt et billede ind på min forside+selvfølgelig "æren"
--------------------------------------------
Skynd jer at tilmelde jer!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  konkurencen...!
Kommentér på:
konkurencen...!

Annonce