{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
366 visninger | Oprettet:

vitaminer & myg spray om sommeren {{forumTopicSubject}}

hvad/hvilke vitaminer/tilskud giver i jeres heste når de er på sommergræs?
jeg ved nemli ikke rigtig hvad jeg skal give donna, men kan regne ud at de ikke får dækket deres behov bare ved græsning.
så hvad giver i? gerne link til det.

og så vil jeg gerne vide hvilke mygge/insekt spray i bruger og hviket der dur. eller om i har et andet råd om hvad der virker.
gerne link


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vitaminer & myg spray om sommeren
  • #1   27. apr 2008 Vi giver dem sådan nogle müslibare, før i tiden fik de noget der lignede hestebolcher, men det er udgået "/

  • #2   27. apr 2008 hvad hedder dde der müslibare?

  • #3   27. apr 2008 Jeg giver Julie M ret, hvidløg er en kanon ting , men om det helt hjælper ved jeg ikke, men det hjælper da..
    Jeg har ikke positivt at sige oml myggespray med diverse man køber. .
    Men jeg mener det hedder hjortagtssalt blandet med vand, eller citron, som man så smørre på hesten - det hjælp sygt meget, men det stinker..
    Min mor og jeg brugte det på vores heste da vi skulle på ridelejr - hvor alle er mega plaget af fluer og klæger, men sjovt nok var vi ikke på den tur - så det virkede.. smiley


  • #4   27. apr 2008 hun får hvidløg hver dag i forvejen, og jeg er langsomt ved at trappe hende op, da hun ikke har fået særlig meget her i en periode, det virker nemli også på myggene. men det ku godt være at der var noget andet der også virker

  • #5   27. apr 2008 hvidløg er klart det bedste alt det mygge spray man kan få sys jeg sku ikke virker.

    med hensyn til vitaminer giver jeg min lille baby semper cube fra st. hippolyt, de ligner heste bolcher og er derfor meget ´nemme a give. mener også spillers har lavet nogle i bolche form.


Kommentér på:
vitaminer & myg spray om sommeren

Annonce