{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
412 visninger | Oprettet:

den værste dag nogensinde {{forumTopicSubject}}

og det var idag.. siden klokken 18.45 til nu har jeg jagtet heste. først stak robin af, da vi åbnede ledet, og da at klaus så at robin løb ud på marken( han er meget bundet af robin), så løb han efter og smadrede mig nærmere betegnet mine ben ind i nogle fliser (av av av av av mega hudafskrabning ) derefter løber de tossede rundt ude på en mark, hvorefter de fortsætter opad mellem 2 skove.
min mor og jeg løber efter. og da er de pist væk.
min mor henter bilen, og jeg går stadig rundt oppe ved skoven. efter mange mange og mange minutter+en del gåen, løben, og kalden. går min mor ned af til et hus. der ser hun en skygge fare over vejen, som er klaus.
vi løber efter, og de løber stadig væk fra min mor og søster pga at de er bange.
efter at de åbenbart har hoppet ned af en 1,5 m høj skrænt bliver de på marken dernede.
jeg bliver sendt derned, og går stille og roligt med madtruget, indtil jeg er cirka 10 m fra dem, så sætter jeg med stille ned, og ryster lidt med foderet, heldigvis kommer madglade klaus travende hen til mig og bagefter robin.
og ja vi er sådan se lige kommet hjem, og jeg har aldrig i mit liv været så bange, og er fuldstændig smadret lige nu, både physisk og fysisk. det er nemlig et ekstremt stort område herude. og de var så tæt på viborgvejen at vi kunne se den.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  den værste dag nogensinde
Kommentér på:
den værste dag nogensinde

Annonce