{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
617 visninger | Oprettet:

Pony - Starte fra bunden som hest. {{forumTopicSubject}}

Hej (:

Jeg går stærkt og overvejer at klasse Felix op til hest næste år. Så kan både mig og min mor ride stævner på ham.
Han går pt. LA4, og håber på han kommer til at gå mere inden året er omme.

Ville det så være unfair at gå ned og starte LC klasser som hest?

- Jette


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pony - Starte fra bunden som hest.
  • #1   15. maj 2008 Heej.

    Nej ville jeg ikke mene en pony er jo langt fra lige så god som en hest, eller de fleste.

    Så når du starter mod hest blir konkurrencen jo lidt hårde så.

    Hilsen Tina


  • #2   15. maj 2008 hmmm ja det synes jeg faktisk det ville være....Lc er for debutanter og let øvede hvadenten det er rytter eller hest. Uanset om konkurrencen er hårdere så er det jo et spørgsmål om hvad den kan og hvis den kan La4 så er den jo overkvalificeret. Det drejer sig jo ikke om at vinde men om at blive bedre...og den kan jo La4 ;o))

    Jeg synes der er meget langt fra en La4 og ned til en Lc.

    Jeg ville godt nok være ked af at skulle ride på min "hest" (som også er en pony i øvrigt og vi kan ikke ret meget begge to) i en Lc mod dig...jeg ville jo aldrig få en chance eller en fair karakter når jeg skulle ride mod dig. Det ville jo være dig der ligesom kom til at sætte niveauet alt for højt og det er da unfair mod de andre i en Lc klasse synes jeg.


  • #3   15. maj 2008 bare husk at du ikke kan måle ham ned til pony igen(: ja det ville være meget unfair. syntes du skal minimun starte lb2

  • #4   15. maj 2008 Ja, det er unfair.
    jeg startede LA3 som pony og gør det også som hest. Hvorfor gå ned i klasserne? fordi du er bange for du ikke er lige så god som de andre.
    hold op.


  • #5   15. maj 2008 Ja det sys jeg også er unfair.
    Så start med en LA1.


  • #6   15. maj 2008 Okay. Tænkte nu også mere med min mor som rytter ? (:
    Hun rider selv LC klasser pt.
    Ville selv nok starte med noget LB/LA, han får svært ved at klare sig mod heste, pga. hans gangarter.

    annie B: Det ved jeg godt, men det betyder heller ikke noget.
    Hvis han en dag skal sælges kan køber jo godt måle ham ned.
    Men det regner jeg ikke med han skal.

    - Jette


  • #7   15. maj 2008 Synes faktisk ikke det unfair, fordi der går mange ungheste i lc klasserne, tit med en kanon gang, og dommerene kan alligevel bedre lide dem end en lille småt gående pony smiley

Kommentér på:
Pony - Starte fra bunden som hest.

Annonce