{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blanding af racer...
  • #2   21. feb 2005 Ja.. Lige mine tanker.. Er også blevet ret enig med mig selv om at det kunne være lidt med et gadekryds, en rundkørsel og måske også lidt af en lysregolering!!

  • #3   21. feb 2005 Synes også det er lidt svært.. Kan heller ikk blive enig med mig selv om hvilke racer det kunne være.. Men frederiksborger kunne det jo sagtens være synes bare hun måske er lidt lille..!!

  • #4   21. feb 2005 frederiksborger og dv måske!

  • #5   21. feb 2005 Har også fået afvide at det var oldenborg.. Men det blev pludselig lavet om til frederiksborg..

    Men hun er måske bare lidt lille hvis det var noget DV og frederiksborg.. Hun er jo kun lige knap 1.53.. Men hun ser altså bare større ud, hun føles også sådan når man rider hende!!


    Der er mange der skriver DV.. Ligner hun sådan en??

    Jaa.. Det gør hun måske lidt.. En "mini-Dv" heheh..


  • #6   21. feb 2005 Janne S.. Ja, du har nok ret.. synes bare Frederiksboregere normalt er højere.. Men det er nok bare mig!

    Der er mange der mener der er frederiksborger i hende.. Men hendes tidligere ejer, som købte hende som åring ville komme hen forbi en dag, det kan være han ved hva der er i hende!! Det bliver spændende.. Ved heller ikk om, hun er født i 1998-99 eller 2000.. Men vi siger 2000.. Det er det mest sandsynlige..


  • #7   21. feb 2005 Katrine.. Det er faktisk rigtig nok at der er lidt dv over hende.. Men i en noget mindre udgave end dem jeg har redet tidligere! heheh.. Snakkede også med min træner, hun mente også at der nok var lidt frederiksborg i hende, men der er nok også en ponyrace i hende, ellers tror jeg altså hun ville have været en 4 centimeter højere..Men det er ikk sikkert!!

  • #8   21. feb 2005 Janne S.. Det er faktisk rigtig, sådan havde jeg slet ikk tænkt på det, men nu kan jeg faktisk godt se det!!

    Men nu kommer der lige et andet spørgsmål.. Jeg kunne nemlig godt tænke mig at få et føl på hende engang, men hvilken race/hingst tror i der ville være god, så der bliv et godt føl ud af det??


  • #9   21. feb 2005 lidt holstener også måske.. også DV

Kommentér på:
Blanding af racer...

Annonce