{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
599 visninger | Oprettet:

Hjælp . Hvor er hun nu ? {{forumTopicSubject}}

Ja , her sidste år solgt vi en pony ved navn Marleen til en herinde fra . Men kan jo så ike huske hva hun hed . Mener du kom fra Randers . Eller tæt på .

Lidt om Marleen .
Navn; Marleen
Alder; ca 12 år (mener jeg)
Stg; 124 ca
Køn; Hoppe

Har hendes stadig herinde da hun betyder meget for mig . Der er osse billeder af hende .

Da vi købte hende , havde hun det ike særlig godt , Hun stod ved siden a en shetter hingst i spiltov (der var ike en plade mellem dem) som spakked hende på bagbenet og bed hende , på den anden side var der en boks hvor der stod 2 shetter hopper som bed hende i røven . Det var ike hver dag de(hestene) kom på fold, hvis dem der havde gården ike gav og lukke dem ud . Det var heller ike altid de fik mad osv .
Vi fik a vide a hun var ifolet med en ox araber på 150 , men vi nok ike skulle regne med føl , da hun virkelig ike var særlig pæn a se på .

Vi fik hende hjem , og min stedsøster på 12 begyndte a ride hende . Men hun bukked , løb osv . I stalden var hun heller ike den sødeste hest , når man tog bagben på hende "lage" hun sig oven på en (næsten) og sparked .
Vi fandt så ud a hun virkelig var en problemhest vi havde fået fat på .

Vi fik fedet hende op , og den 1 sep kom der det smukkeste hoppe føl . Rød med hvide sokker på bagbene . hun står osse ved Randers nu , mener jeg .

Men håber virkelig a der er nogen der ved hvor Marleen er den dag idag . Da hun som sagt betyder rigtig meget for mig .


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp . Hvor er hun nu ?
Kommentér på:
Hjælp . Hvor er hun nu ?

Annonce