{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
409 visninger | Oprettet:

Mål med din hest/heste... {{forumTopicSubject}}

Hvad er dine mål med din hest/heste?

Mine mål: Lazio: At vi kan ride en LB dressur engang med tiden- at han får meget skup og bæring. Han er endnu ikke så gammel. At vi bliver bedre til at få 100% ud af vores træning. Springe en LC/LB
Dilica er min fremtidige avls hoppe, håber hun får en fin 2års kåring og får gode afkom.
Satser på endnu en hoppe i løbet af et par år.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mål med din hest/heste...
  • #1   29. maj 2008
    Et par ganske almindelige gode heste - LA klasserne vil være fint for hingstene og jeg. Vi vil gerne hygge os lidt på stævnepladserne, men tilridningen må vente til den ældste hingstemand er fyldt 4.

    Ellers et par gode avlsdyr - ikke to, der er ens smiley


  • #3   29. maj 2008 Jamen mit mål i springning var, at ride en MB, og det har jeg gjort nu, så har ikke rigtigt flere mål der.
    Mit mål i dressur er også at ride en MB1, men der er ikke så langt til, så det når vi nu nok også en dag :O)


  • #4   29. maj 2008 Jeg har ikke haft ham mere en 4 mdr men Mine mål med Lyrique er at få en stæk hest både psygisk og fysisk. få en hest jeg er meget tæt med og kan læse 100% at vi kan stole på hinanden. dressur messigt håber vi på MB/MA.


  • #5   29. maj 2008 målene for i år ....

    mb3 dressur, dm næste år.

    la spring i år-.

    cnc100 i år


  • #6   29. maj 2008 isabella - håber jeg bare at kunne ride ordentlig på smiley

    og måske hvis drømme går i opfyldelse, så komme til at springe på hende hen slut på året.. og få startet noget dressur...

    drømme har man lov at have smiley


  • #7   29. maj 2008 jamen at få bygget mit bånd bedre op med pippi og i dressurens verden så få hende stabilt ned uden at hun er stiv eller skyder skulder

  • #8   29. maj 2008 Farinelli... er lånt ud og de har planer om at ska op og ride nogle klasser på distriktsplan.

    Spirit: Han ska tilrides om 2 år.. og så ska sku han gerne op og gå noget LA-dressur smiley Han har i hvert fald talent for det


  • #9   29. maj 2008 <b>Mine mål:

    Med Magic:</b>
    - At hun skal få den længste man af alle DV'ere herinde.
    - At jeg skal kunne træne og ride hende efter Klaus Ferdinand Hempfling's metoder.

    <b>Med Bjarne:</b>
    - At han skal trænes og tilrides efter Klaus Ferdinand Hempfling's metoder, så jeg kan ride ham samlet uden brug af tøjle, når den tid kommer.
    - At han skal få en enormt lang man.


  • #10   29. maj 2008 <b>Felix:</b>
    LA6 inden året er omme.
    Havde lidt håbet på at komme med til SJM i år , hvilket også lige er gået i opfyldelse. Så vi drager til Vejle 15.juni til SJM for hold (:

    <b>Anastasia:</b>
    Få hende til at gå afslappet under ridning osv.
    Og starte en LA1 inden året er omme (:

    Hvad der skal ske derefter ved jeg ikke helt endnu.

    - Jette


  • #11   29. maj 2008 Trixie: Ikke rigtigt nogle mål, da hun er tilsalg

    Misbi: At ride til over 60% i en LA klasse inden han skal tilbage og at komme ud og starte et springstævne på ham...


Kommentér på:
Mål med din hest/heste...

Annonce