{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
492 visninger | Oprettet:

nu skal i høre... ridningen fra igår {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen

nu skal i bare høre... her de sidste 3 dage (søndag, mandag og tirsdag) har en fra stalden og jeg udfordret både os selv og vores heste.... (skal lige siges at min veninde rider på Minse en 4 års vallak og han har inden aldrig blevet redet på vej (han kan ses her http://www.hestegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=32417 ) og jeg på Tamra (hun er 16 år) der er det jo så mig der er uerfarene) nå men vi har simpelthend været ude og ride uden for ridebanen første dag red vi bare lige ned TIL en sø (ikke rundt om) der ligger i nærheden (hvor vi ikke kommer på vej) og så gik vi lige ud på vejen og red 5 m eller sådan noget og det gik godt... dagen efter prøvede vi at ride ned til søen og rundt om dernæst red vi ud på vejen (ca 700 m og vi skulle jo også tilbage igen) og så igår red vi hjem til en anden fra stalden... (der er nok 2,5 km der ned) hun var desværre ikke hjemme og tamra lavede det mest pinlige (det er i et rækkehus) vi hoppet ikke af hestene og lige da vi havde banket på døren ja hvad gør tamra så... ja hun stiller sig da lige og tisser.... så det røg op på naboens vinduer... og da vi gik igen lå der en god pøl... (vi har snakket om at hvis der bliver noget så tager vi selv over og vasker det af) men som sagt var de desværre ikke hjemme så vi red hjem igen... og da vi næsten var oppe i stalden var min kærste ved at køre hjem men da han opdaget os stoppet han og da vi red forbi bakket han efter os.
Han havde så taget vores hund Ticki med ( http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=5467 ) og vi red så ind på ridebanen og han kom med Ticki jeg kaldte på hende hun var godt nok forviret (det var første gang hun så en hest på den måde (og minse havde heller aldrig set en hund hvor han havde en rytter på ryggen) men hun fandt da ud af hvor jeg var... (minse red så i stalden) og så tænte jeg at jeg ville da se om jeg kunne få Ticki til at følge med hvis jeg skridtet rundt og det kunne jeg... jeg tænkte så hvad så hvis jeg traver og der fulgte hun dæleme også med... og da jeg stoppet Tamra bøjet jeg mig frem over for at rose hende og så hoppet hun op af Tamra og Tamra lod hende gøre det... åhh hvor er jeg stolt...

men på vores ture har vi både mødt Biler, knallerter, cykler, ænder der lætter fra en sø, gående og de er ikke blevet bange FOR NOGET og noget af det der er mest fedt er at hvis Tamra giver et hop gå gør Minse det ikke og omvendt... men de har det bedst hvis de kan se og høre hinanden...

ja sorry kan godt virke noget uoverskueligt det jeg har skrevet men er bare så glad og stolt både over mig og tamra men også over Birgitte og Minse (ikke mindst Minse fordi han er så ung og så rolig.... )


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nu skal i høre... ridningen fra igår
Kommentér på:
nu skal i høre... ridningen fra igår

Annonce