{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
357 visninger | Oprettet:

hvorfor ride islænder? {{forumTopicSubject}}

først vil jeg lige på det kraftigste pointere at jeg INTET har imod islændere....så er det sagt...

jeg har tit undret mig over, hvad det er der er så specielt ved at tøffe rundt på en islænder???

for umidelbart ser det jo super nemt ud, bare at tøffe rundt på sådan en... jeg er godt klar over at det nok ikke er så nemt som det ser ud.. men i mine øjne, ser det utrolig nemt ud, i forhold til for eks. dressur....

er det ikke utrolig "kedeligt" bare at tøffe rundt på sådan en ovalbane???



så islænder folk - ud med det

hvorfor rider lige præcis DU på islænder....

hvorfor er du facineret af lige præcis denne race???

hvad er specielt ved at ride islænder???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvorfor ride islænder?
  • #1   9. jun 2008 forstår heller ikke hvorfor folk rider islænder. synes de er meget kedelige ;P
    i mine øjne bare en skovturshest..


  • #3   9. jun 2008 jeg har redet islænder, men det var tur ridning og her synes jeg de er perfekte!



  • #6   9. jun 2008 Det er vel ligesom dressur, der tøffer man da også bare rundt :o)

  • #8   9. jun 2008 ja ved godt der er islænder stævner.... men der tøffer de vel også bare rundt på den der oval bane???

    jeg synes også det er nogle nuttede heste..

    men jeg synes bare det ser så forkert ud når unge mennesker og voksne rider rundt på dem... det ser bare i mine øjne ret uharmonisk ud, når voksne mennesker rider rundt på så små ponyer...


  • #9   9. jun 2008 jeg fik sindsyg ondt i ryggen af af at ride islænder, aner ikke hvorfor.. men ikke noget jeg kunne tænke mig igen...

  • #11   9. jun 2008 En på min gård sagde engang - hvorfor have 3 gear når man kan have 5. Sådan tænker nogle isfolk vel? smiley

    Jeg syntes de er enormt gode til tur heste, og skulle min mor have hest, købte vi sådan en for de er rimelig hårdfør, og kan klare voksne mennesker. Og ville aldrig få min mor op på en stor hest. smiley


  • #12   9. jun 2008 Hehe ja for et par år tilbage fandt jeg da også ud af at man ikke bare lige sådan sætter sig op på en ismule og så rider ud over stepperne i alle de hersens fine gangarter. Jeg var oppe at prøve en tur på min søsters gamle 5 gænger og fuck da også det var svært at ride sådan en djævel!
    Bare på en runde på en dressurbane tror jeg at jeg fik prøvet alle 5 gangarter *GG* alt fordi jeg ikke kunne sidde stille hehe.
    Jeg vil super gerne selv have en ismule til at ride tur på engang, men så skal det vidst kun være en 4 gænger hehe.


Kommentér på:
hvorfor ride islænder?

Annonce