{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
592 visninger | Oprettet:

Jeanette L
Jeanette L
Tilmeldt:
24. nov 2006
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6

Mega intr !! har du også hørt den ?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en pragtfuld hest tilsalg. Og har fået jeg ved ikke hvor mange beskeder, opringninger om hvor interreseret folk er. Du må endelig ikke sælge den. Kan ikke vente med at besøge ham osv. Jeg hører bare ikke mere fra folk. Har haft uendelig mange opringninger og så sker der ikke mere.
Har i prøvet også.dette
Hvorfor er folk dog så argggg over for sælger. kan de dog ikke forstå at man gerne vil sælge og ikke kontaktes bare fordi øhh. Jeg fatter ikke den tankegang.
Har i andre været ude for det samme.'


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mega intr !! har du også hørt den ??
  • #1   17. jun 2008 ja' hader folk som ikke er seriøse om sådan noget! s;
    det er squ et dyrt dyr, som man har med at gøre.


  • #2   17. jun 2008 JA !
    den har jeg ogs fået mange gange. det er pisse irriterende.
    Og især når man ligesom går og venter på svar, er egentligt lidt p**** ligeglad med om de finder en anden, men så fortæl det dog !!!!

    pyyyh, afreagering xD


  • #3   17. jun 2008 nej men kan sagtens følge dig.
    det var heldigvis meget seriøse opringninger
    jeg fik vedr. Grandesse smiley


  • #4   17. jun 2008 man kan kigge rundt på nettet, men ring kun til dem man virkleig vil komme og se på.. det må godt nok være træls smiley

  • #5   17. jun 2008 JA! jeg har lige solgt min pony og ja der var mange useriøse hendvendelser=( SÅ trælst=(

  • Jeanette L
    Jeanette L Tilmeldt:
    nov 2006

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6
    #6   17. jun 2008 Det er rart at vide der er andre der oplever det samme.
    Måske det kan få andre der læser dette indlæg til kun at henvende sig hvis det er seriøst. Det andet er næsten ikke til at holde ud.
    Hvis man laver en aftale om at komme og kigge så kom, ellers lad være at skrive, ringe og aftale det. Jeg basvarer gladeligt alle spørgsmål der kunne være. Men det er altså surt at gå og vente på nogen som aldrig kommer.


  • #7   17. jun 2008
    Kan også melde mig til samme oplevelser.

    Har min lille shet.hoppe til salg og har pt haft holdt den til 2 forskellige som bare IKKE vender tilbage???? det er dybt useriøst og dette var endda voksne??


  • #8   18. jun 2008 Jeg har både prøvet at være køber og sælger, og ja det er så sk*de irreterende når man reserverer hesten til folk som ikke ringer tilbage. Jeg har dog også selv ikke ringet tilbage til en hest (havde dog heller ikke sagt at jeg ville købe den), men det var fordi at jeg simpelthen glemte det. Det allermest høflige man kan gøre når man vil afslå en hest man har prøvet er at sige at man går hjem og tænker over det, og ringer tilbage lige meget hvad og giver en begrundelse for hvorfor man ikke ville købe hesten alligevel.

    - Min mening


  • #9   18. jun 2008 Jeg er så sent som i dag blevet brændt af, af en som skulle komme og kigge på min hest. Jeg har intet hørt fra hende : /

  • #10   18. jun 2008 Det er langt mere irreterende når folk kommer ud og kigger, bare fordi de gerne vil prøve at ride en dyr hest, men de har ikke engang halvdelen af hvad den koster.

    Derfor gøres det MEGET klart at, vi forhandler ikke i prisen, og vi holder aldrig en hest tilbage, med mindre der står penge på vores konto


Kommentér på:
Mega intr !! har du også hørt den ??

Annonce