{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
721 visninger | Oprettet:

Er der ikke nogle som vil ha min hest? {{forumTopicSubject}}

*De sætninger bruges der stærke ord, og er ikke til mindre året børn*

Jeg er ved og blive tosset af min død dumme mor! Hun truer hele tiden med at sægle min hest og at jeg ikke må gå til ridning... Jeg kan simpelthen dræbe hende....! Jeg har endelig fået ferie.. jeg skal flytte skole og vi skulle alle sammen sige farvel til hinanden, så da jeg kom hjem græd jeg.... Hun trøstede mig ikke ordenlig.. hun sagde bare Orh.. det har vi alle prøvet.. synd for dig smiley

Og hver dag siger hun jeg skal gøre rent inde i huset :'(, og jeg skal samle heste pære op ude fra marken/folden hver dag smiley
Jeg skal hjælpe til med at gøre stalden færdig.. og jeg for ikke engang et tak, og så er jeg begyndt og sige igen.. og nu er hun pisse sur over at jeg ikke går ud på marken og samler det nye hø sammen ;( Skal siges det ville tage flere timer...!

Det eneste jeg for tilbage for den SO! er bare at skulle ride en røvkedelig tur med hende, for jeg kan ikke ride i ridehus eller ridebane, så det blir kun i en død latterli skov, og stævner må jeg sku helelr ikke komme til...!
*Klælling*

Jeg har ferie, men alligevel ikke....! Hold kæft jeg kan flå min mor fra vid og sans...!

Havde i gået ud her kl.8 om aften og brugt flere timer på at samle hø sammen? når man ligeså godt kunne gøre det i morgen hvor han har fri helle dagen! KÆLLING!

Undskyld mine ord.. men hun er simpelthen den dummeste mor!

Her den anden dag sagde jeg til en veninde som hedder Thea, Det kan godt være du synets din mor er dum, fordi du ikke må få en hest.. Men det er overhovedet ikke noget..!

:S Kender i det med jeres mødre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er der ikke nogle som vil ha min hest?
  • #1   29. jun 2008 Lyder ikk sjovt smiley

    Har heldigvis ikk oplevet noget der bare ligner smiley hehe .. eller jo - men det er fair nok smiley - det lyder som om din mor styrer alt hvad du foretager dig :S


  • #2   29. jun 2008 Forstår SAGTENS din mor!
    Snak da pænt om hende :s


  • #3   29. jun 2008 Jeg har prøvet og prøvet.. vært sød.. gøre rent og alting.. bla bla bla... Men hun siger ikke engang tak!

  • #4   29. jun 2008 OMG slap af!

  • #5   29. jun 2008 jeg forstår dig fuldt ud s;

  • #6   29. jun 2008 Jeg har prøvet og prøvet.. vært sød.. gøre rent og alting.. bla bla bla... Men hun siger ikke engang tak!

  • #8   29. jun 2008 Kender ikke til problemet. Mig og min mor har et fantastisk forhold, og deler vores hesteinterrese sammen smiley

  • #10   29. jun 2008 Puha, jeg er glad for min mor smiley Hun blander sig helst uden om når det gælder dyr smiley

  • #11   29. jun 2008 undskyld men du lyder godt nok utaknemmelig..
    du tager da ikke skade af at hjælpe til i hus og stald.
    dengang jeg havde din alder havde jeg 3 avis jobs som jeg selv ordnede, uden hjælp fra forældre..
    jeg måtte selv købe min første hest, for mine konfi penge, selv ordne alt ved den, selv betale opstaldning, dyrlæge, smed. foder osv osv..
    tænk på at din mor har et job hun skal passe, lave mad, ordne hus, betale regninger og alt det andet praktiske og kedelige..
    der går da ikke noget af dig ved at hjælpe lidt til hjemme..


  • #12   29. jun 2008 Frieser hingst - Bedækker!!!
    SÅ ENIG!!!

    M&B
    Desuden står der i reglerne at overskriften på et emne i forum skal være sigende...



  • #13   29. jun 2008 min mor er da også irriterende og truer med at sælge min hest.
    Men de gør det altså ikke. smiley
    Min er ihvertfald ikke solgt endnu. :b


  • #14   29. jun 2008 har så også betalt hver en krone selv.

  • #15   29. jun 2008 du er vel bare i den alder hvor man siger sine forældre imod.
    men de andre har ret, det er jo det man gør når man har hest. sådan er det bare,


  • #16   29. jun 2008 hva vil du forresten gøre når du blir voksen og er flyttet hjemmefra.. måske har fået hus, heste, bil, mand, børn og job som skal passes??? vil du så også bare stille dig på bagben og blive sur

  • #17   29. jun 2008 Lol!

  • #18   29. jun 2008 Helt ærligt, jeg synes du går MEGET for vidt med dette indlæg, være du glad for din mor, og taknemlig for det hun endelig gøre for dig..
    Jeg arbejder 37 timer i hver uge og jeg har os et hjem jeg skal hjælp med.
    Jeg vil os (hvis jeg var din mor) og så dette indlæg, så ville jeg simpelthen blive stiktosset og tænk tager du skade af at arbejde hjemme i huset når hun gør så meget andet for dig??
    Betalt du selv for din hest? Betaler du selv smed, dyrlæge, udstyre osv? Betaler du for at have din hest opstaldet?
    Hvis du siger nej til næsten dem alle sammen, så har du INTET at brok dig over, som så mange andre siger ' Være du glad for at bo i Danmark og at du har din mor' for det er der sku mange der ikke har og som arbejder som 7årig for at få tag over hovedet. du er laaaaangt fra at have det slemt i forhold til mange andre og især de børn fra udlandet.... de har sikkert mistet hele deres familie i en krig, eller jordskælv og intet hjem eller familie har..

    Jeg synes personligt at du skylder din mor en undskyldning hvis du har gjort noget imod hende som ikke var så pænt.. Har du nogensinde sagt tak til hende når hun har gjort ting for dig? For hvis du ikke har, så kan du heller ikke forvent det af hende..

    sorry men det er min mening,,


  • #19   29. jun 2008 Har din mor (og far=) ikke betalt så du kan have hest ? selvfølgelig er det da fair du selv skal lave stald arbejde.. man kan da ikke bare forvente at få alt..
    Bare vent til du bliver voksen og skal arbejde og selv betale alt, så finder du ud af hvordan verden hænger sammen--


  • #20   29. jun 2008 tjaa prøv du at arbejde i en stald. selvf skal du hjælpe med stalden, det er vel din pony som også står der .. christ...
    da jeg arbejde i en salgstald.. var det op kl 6 fodre heste lukke ud.. ind og have noget morgen mad selv.. derefter skulle jeg vaske træ gulve inde, vaske tøj, tøre støv af. nå at ride 4 heste inden kl blev 12. for der skulle jeg have en hest klar og opvarmet til min chef.. der efter havde jeg lige 6 heste at ride.. så skulle der lukkes heste ind og fodres til aften.. ind og have aftens mad.. derefter skulle der strøs med halm i samtlige bokse.. lort skulle fjernes fra marken. vandtrug gøres rent og fyldes op til næste morgen.. og jeg skulle også gerne lige nå at kigge til de heste der stod på marker rundt omkring... plus ind imellem de heste jeg red fast havde vi også tilridnings heste...
    så ja var færdig mellem 00.00.. 02.00 .. om natten og ja så lige op kl 6 igen næste morgen...

    og du syntes du har det hårdt..christ... glad for at du ikke er min møgunge..


  • #21   29. jun 2008 og tænk så lige på dem der får tæsk af deres forældre.. eller det der er være.. tror du så ikk du har det pænt godt...

  • #22   29. jun 2008 smiley hvor langt ude at fjerne lort fra marken? smiley
    Hold da kæft en klaphat! ej det syntes jeg satme er groft! nej sådan er det HELDIGVIS ikke hjemme ved mig, det ville de sku heller ikke kunne undvære


  • #23   29. jun 2008 klaphat??

  • #24   29. jun 2008 Frieser hingst - Bedækker!!! L

    Kun ikke være mere enig med dig,,


  • #25   29. jun 2008 Jeg som selv er mor, kan da blive helt forarget over at læse det du skriver! Jeg ordner ALT herhjemme. Alt med hestene og alt det huslige, synes jeg har nok om ørerne. Min datter er lige kommet hjem i fredags, efter at ha været på efterskole. Hun havde sin hest med, men den kom hjem en måned før hende, da de skulle ha ordnet staldene. Der har jeg passet den og mine egne. Nu hvor hun er kommet hjem, skal hun såsandelig også hjælpe til med arbejdet med hestene og hva der ell måtte være. Så jeg også kan slappe bare lidt af. Vær du taknemlig over at du stadig har din mor hos dig, jeg har lige mistet min. :o( Og hende har jeg sku ALDRIG kaldt for hverken, kælling ell so. Hva bilder du dig ind og så endda skrive on det herinde!!!!!

  • #26   29. jun 2008 Jeg synes ikke din mor lyder som det værste man kan komme ud for.. Jeg ved ikke hvor gammel du er, men da jeg var 13 stod jeg op kl. 05.00 HVER morgen også i weekenden for at kører med aviser inden jeg skulle i skole. Når jeg så kom hjem fra skole havde jeg et staldjob på et stutteri hvor jeg både mugede bokse ud, strøede, fjernede hvad der skulle fjernes fra markerne, fodrede, lukkede heste ind, gav hø og først der efter kunne jeg være sammen med min egen pony. Når jeg så kom hjem om aftenen skulle jeg spise og klare mine pligter hjemme. Jeg betalte selv ALT til min hest og JEG BROKKEDE MIG IKKE.. Senere købte jeg en hest mere og flyttede hjem til min far hvor jeg kunne have hestene hjemme.. Nu har vi 6 heste og en periode havde vi 7 og der kommer en mere på søndag. Jeg passer dem alle selv + jeg passer min skole og fritidsjob..

  • #27   29. jun 2008 Men selvfølgelig, hvis du aldrig har lavet noget før, men altid fået alt serveret på et sølvfad, så ville jeg også blive lidt forarget over at skulle lave noget.. Men jeg er heldigvis blevet opdraget til at klare mig selv... Jeg har lige måtte aflyse en ridelejr for jeg kunne simpelthen ikke nå at spare penge sammen og mine forældre kunne ikke give mig turen for de har lige sendt min søster til roskilde festival, hvilket var temmelig dyrt og hvis de giver mig er de nødt til at give mine 2 yngre søskende også..

  • #28   29. jun 2008 det lyder egentlig lidt som om du tror din mor er din tjener?? som aldrig har brug for lidt fritid selv

  • #29   29. jun 2008 Hold da op du har det hårdt hva!!?
    Tænk på børnene i Afrika, på alle mulige andre. Der findes 1000 af mennesker der ville gøre HVAD SOM HELST! for dit liv.
    Dit liv er sårre simpelt! Dine forældre giver dig en MASSE ting! + en hest oveni. Er du klar over hvor heldig du er at du har hest?
    Stram da lige ballerne sammen og kom videre smiley + lad vær med at være utaknemmelig, men taknemmelig for det du har smiley
    Der er mange der slet ikke kan være taknemmelige for de har slet ikke noget at være taknemmelig for


  • #30   29. jun 2008 Det har vi sku, knokler røven ud af bukserne hver dag. Både på arbejde og hjemme..

  • #31   28. aug 2008 omg.. min mor troer os med sådan noget.. hun er bar næsten værre end det.. bar rolig, man lære at leve med de kællinger!!!! hader os min mor.. hun flejner ud over det mindste!!! =/

Kommentér på:
Er der ikke nogle som vil ha min hest?

Annonce