{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
501 visninger | Oprettet:

Min lorte måned.! Oo {{forumTopicSubject}}

Det startede med at Melanie havde stået med lidt hævede ben af en eller anden underlig grund, så fandt vi senere ud af at det var byg hun ikke kunne tåle, nå men så faldt hævelsen og jeg begyndte at ride igen.

Men ugen efter blev hun smidt på sommergræs, og efter kun èn nat , kommer jeg ned til en pony med sygt hævet hoved , hævede ben og feber, så dyrlægen måtte komme ud og kigge på hende, hun havde så spist en eller anden spasser plante, så jeg bliver nødt til at flytte hende ind igen .

Men på den gård hvor Melanie står SKAL hestene være ude 24/ 7 HELE Juli..

Nå men så skal hun jo ud igen så hun kommer på tilvændings folden, hvor der ikke er ret meget græs, og hævelsen forsvinder stille og roligt.

Og efter en lille uge begynder jeg så at ride lidt igen, men kun 2 dage efter , åbner gård ejerne til den anden ende af tilvændings folden, hvor der er rigtig højt græs, og i det høje græs var der SELVFØLGELIG mitter og Melanie bliver ædt helt op af dem på kun et par dage

så skulle hun stå stille IGEN IGEN ,

Heldigvis fik hun så lov til at komme helt ind igen, og først nu er mittebiddene næsten væk , og jeg kan ENDELIG ride igen : Oo


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min lorte måned.! Oo
Kommentér på:
Min lorte måned.! Oo

Annonce