{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
733 visninger | Oprettet:

ADVARSEL hvis du handler på nettet {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg ved ikke om indlægget er korrekt placeret? Men ellers flyttes det vel.. Det vigtigste for mig er at budskabet kommer ud.

Jeg står i den situation at jeg har skrevet med en pige, som ville sælge noget udstyr til mig.. Hendes pris lød næsten for god til at være sand, og da jeg skrev med en anden som også var interesseret, fandt vi ud at at ejeren af udstyret har solgt det til os begge to, og havde skrevet konto nr til os begge 2. Vi var begge lige ved at overføre pengene, og kunne nemt have gjort det. Heldigvis kom vi til at skrive med hinanden, og fandt så ud af at det var en svindler. Jeg kontaktede hende der havde solgt mig udstyret igen, og nu har hun slettet hendes bruger. Hun har snydt! Senere fandt jeg hendes billede på Google.dk Det er simpelthen så frækt! Jeg har naturligvis kontaktet Hestegalleri.dk, som er der hvor det hele er sket. Hun har måske allerede oprettet en ny bruger, hvem ved? Det er simpelthen for groft, og er med til at gøre folk utrygge ved at handle på nettet.

Den eneste oplysning jeg har er hendes konto nr, som jeg kan sende til alle der beder om det, for at undgå at I selv bliver snydt! Hendes brugernavn, er sandsynligvis også falskt, så det kan ikke rigtig bruges til noget!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ADVARSEL hvis du handler på nettet
Kommentér på:
ADVARSEL hvis du handler på nettet

Annonce