{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
475 visninger | Oprettet:

Andre der har været ude for dette {{forumTopicSubject}}

eller lignene ?

Citat fra Ubehøvlet! Madeleen:

Jeg gav en frieser hingst på 2 år (på billederne er den 1 år), 3 i karakter, hvor jeg til kommentar skriver dette:
"Jeg må sige, jeg synes han er dejlig. Jeg glæder mig til at se ham fuldt udvokset!! Jeg giver 3, fordi, jeg længes efter muskler, men han er jo heller ikke redet endnu, så det glæder jeg mig til. Min kæreste og jeg håber på engang at få råd til en frieser! Det er en af vores helt store drømme!!"
Så får jeg en besked tilbage, hvor jeg bliver overfaldet og bliver spurgt om jeg ikke har forstand på heste. Desuden bliver Pedro rakket ned på. Så skriver jeg tilbage efter hun har givet Pedro 2, fordi jeg gav hendes hingst 3:
"okay, fint med mig. Du er vist en hævntørstig lille laban, hva? Jeg skrev det selvfølgelig er pga. alderen, men jeg synes ikke din HINGST er lige så flot, som de andre frieser, som jeg har set.
Værsågod! Og tak for 2-tallet - det er bedre end et 1-tal.
See ya!"
Hvorefter jeg så får smidt i hovedet af hende:
"
jamen i lige måde, de billeder jeg har af ham er han faktisk kun 1 år.. såe.. men det kan du vel ikk se.. nu hvor du udnævner mig til hævntørstig må jeg hellere sænke karakteren til et 1 tal smiley Helt ærligt så ville det også være lidt mærkelig hvis min hingst var lisså flot som 'alle de andre' du har set.. ikk?
1. Han er lissom en plag smarte
2. du sidder sikkert og glor på store avlshingste og forestiller dig at alle ser sådan ud ikk?
Hehe.. har du ever set en frieser i real life? Tja din døle kan vist ikk måle sig med selv den grimmeste frieser! hehe tyg lidt på den du.."

MIN POINTE:
Jeg synes det er for dårligt, at folk tager det personligt og flipper ud, når de får en karakter, der er under "over middel"! Jeg havde endda skrevet, HVORFOR jeg kun ville give den 3. Jeg mener ikke en plag kan få 7, for den er ikke på sit højeste endnu!!!
Desuden har jeg opfanget andre skænderier herinde om karakter. Synes simpelthen det er direkte hul i hovedet!!

Hvad er din mening?

MVH. Madeleen

Mig selv: Jeg havde fået en masse ros for Meksikana, og et 7-tal af en, så klikkede på brugeren og så på hesten. Jeg syntes ikke det var den flotteste så jeg gav 3 men da den dagen efter fik tekst om hvorfor den så sådan ud rettede jeg det til 4. Dagen efter ( igen ) for jeg en stram og strid kommentar til Meksikana om at hun er da også bare den hest man sidst ville købe, og jeg var så arrig ( måske fordi jeg er rødhåret ? *S* ) hvis man gav mig det 1-tal som jeg fortjente, så de turde kun give 5 og 7 ! - Hvad er meningen ? - Jeg skrev tilbage at jeg var ked af ( hun havde ændret 7 til 1 og prøvet at stemme mig ud ) at hun opfattede mig SÅDAN, og ligefrem LYVER overfor alle andre. Brugeren er her ikke mere og jeg har slettet ALLE de kommentarer jeg har skrevet og som HUN har skrevet. Hun kom med trusler om at hun ville komme på Kermo og SKYDE min hest ! Det lyder dumt men alligevel, selvom hun aldrig kunne finde på det græd jeg hele dagen så Meks fik fri og jeg gav hende godt med mad, hø, halm og wrap ( ik for meget wrap - de kan få kolik ! )

Men nogen der har oplevet lign. til uforskammethed ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Andre der har været ude for dette
Kommentér på:
Andre der har været ude for dette

Annonce