{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
589 visninger | Oprettet:

Hoppe vild på tur uden føl {{forumTopicSubject}}

Hej Alle,

Jeg var på tur med et par andre fra stalden igår. Min hoppe har et to måneder gammelt føl. men siger intet til at være væk fra det når vi rider på ridebanen. Men da vi var kommet to min ridt væk fra gården, begyndte den at blive halvvild, forsøgte at rejse sig osv.. vi fik den presset lidt længere, men til sidst turde jeg ikke mere.. så vi vendte om og hesten løb hele vejen hjem, jeg behøvedes slet ikke vise den vejen, den kunne hele vejen hjem.

Er det fordi den ikke kan lide at komme så langt væk fra føllet?? Har i prøvet noget lignende?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hoppe vild på tur uden føl
  • #1   26. aug 2008 tror bare den skal finde ud af, at den også kan gå i skoven og lign. uden der sker noget.. Tror det går bedre næste gang..

    Men du skal tænke på hoppen også føler sig mere tryg på banen i forhold til væk fra gården.. så hun vil altid være mere rolig hjemme end ude..

    Men hvis du bare bliver ved med ride ud.. Så snart den bliver træls og vild, og du ikke tør ride den længere, så stig af og træk.. og så skal DU bestemme farten hjem, ellers ender det bare galt..


  • #2   26. aug 2008 Ja på folden går de også i hver sin ende, og der var heller intet med hoppen det første stykke tid på turen, men da vi kom længere væk, vrinskede hun og så var hun kropumulig derfra. Hele turen hjem, hverken stejlede hun eller noget, hun løb bare alt hun kunne... Ligesom at hun bare ville hjem nu og det ku ikke gå hurtigt nok

  • #4   26. aug 2008 Ja tror også jeg vil prøve og gå med hende istedet....

Kommentér på:
Hoppe vild på tur uden føl

Annonce