{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
616 visninger | Oprettet:

Fejl-lmformeret om velkomst/afvisning {{forumTopicSubject}}

Jeg sad lige og læste lidt her, og blev egenlig lidt skuffet over hvordan folk fortolker det nye med at sige velkommen, eller afvise en ny hest.
Der var bla. en der skrev, at man afviste hesten, hvis man IKKE KUNNE LIDE DEN. Det må da være en STOR misforståelse. Man afviser KUN hvis man tror at hesten er oprettet af en som IKKE EJER hesten.
Vi skal da ikke stå som dommere, om hesten er køn eller ej.
Dette nye med at afvise, eller byde velkommen kom netop op og køre fordi der kom utroligt mange heste herind, hvor dem der oprettede dem, ikke var ejere af hestene.
Så vær sød, at lade være at afvise folk, fordi hesten måske ikke lige er JERES yngling. Alle skal have lov at oprette heste herinde, bare de er ejere af hesten.
Lige en hilsen fra mig, som er lidt rystet over hvordan folk bruger velkomst/afvisningen.
Britta smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fejl-lmformeret om velkomst/afvisning
  • #1   11. feb 2004 Ja, det er utroligt folk gider. Jeg bruger lang tid hver dag på at kikke på hestene herinde.
    Men det er da chokerende at folk afviser fordi de ikke kan lide hesten. Det var jo absolut ikke det der var meningen, da der blev lavet dette nye stemmesystem til nye heste. Det er da meget forkert at gøre det på den måde.


  • #2   11. feb 2004 ja.. alle skal være her... Men hvis der er nogen snyder der prøver at kommer her ind :o( så skal de ha nogen smæk....!!

  • #3   11. feb 2004 Jeg er helt enig..

    (Jeg er helt vildt glad idag jeg ska have en hest til... og jeg ka selv vælge om den skal være ifolet jeg tror jeg siger ja)


  • Susan J
    Susan J Tilmeldt:
    feb 2004

    Følger: 1 Emner: 40 Svar: 99
    #4   11. feb 2004 Enig
    knus camilla


  • #5   11. feb 2004 Jeg afviser heste hvor jeg ikke synes det ser ud som om de har gjort noget ud af billederne.
    Ikke ment at hesten skal være pudset og poleret, eller at billederne skal se professionelle ud, men når de er så grynede, rystede eller mørke, at man ikke kan se om det er en hest eller en del af væggen, eller hvor man kun kan se en hesterumpe på vej ud af billedet, synes jeg ikke at de er værd at vise frem.
    Det gælder jo om at præsentere sine dyr ordentligt, og gider folk ikke at prøve på det, synes jeg ikke resten af os skal bruge tid på at bedømme deres billeder.

    Kh Mia


  • #6   11. feb 2004 Til Britta H....
    Det var ikke det jeg mente, med at folk ikke kunne lide hesten... Nok det jeg skrev.. men ikke meningen... Undskyld.. Mente at hvis folk troede at det var nogle der ville prøve på at snyde, eller hvis billederne er for sløsede til at kunne se billederne ordentligt.... Qnuz Herfra


Kommentér på:
Fejl-lmformeret om velkomst/afvisning

Annonce