{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
604 visninger | Oprettet:

Ej hvor underligt ? {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået en plads på et ridecenter her til d. 1., men det er ikk helt på plads endnu, for skal have et job først(har søgt 3 forskelligt steder, venter på svar), så har ikk sagt noget til min nuværende opstalder(min tante). I dag gik jeg så ind for lige at spørge hende om noget, men hun snakker i telefon, så sætter mig bare ved bordet med min lille kusine. Og så står hun og snakker med en eller anden om at hun ikke har nogen bokspladser, men en pige som hedder Nanna(MIG! xD) har en fjordhest stående, men hun ved ikk hvor længe den bliver stående.
Og så tænker jeg bare WHAT? xD
Hvor skulle jeg dog ellers hen?
Har ingen planer om at sælge eller noget, og har intet sagt til hende om at jeg ville flytte xD

Skræmmende xD

Men håber virkelig på snart at få svar fra et af de steder hvor jeg har søgt job, for vil SÅ gerne have den staldplads på ridecenteret...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ej hvor underligt ?
  • #1   23. okt 2008 Det kan være din mor eller far eller sådan har snakke med hende ?


  • #2   23. okt 2008 Kan godt være min mor har snakker med hende?
    Men der er min mor som siger at jeg kun må flytte hvis jeg får et job inden, så tror ikke at hun ville sige det? smiley
    Men ved ikk, for hun har åbenbart også snakket med en som hedder Anne-Catrine(25 år) fra stalden om at hun skulle flytte ud i en lejlighed som vi har i en af vores lader? xD Og jeg kender Anne-Catrine via opstaldningsstedet, så jeg burde da vide det? xD


Kommentér på:
Ej hvor underligt ?

Annonce