{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
734 visninger | Oprettet:

øv øv isabella har galle {{forumTopicSubject}}

havde idag dyrlægen ude for at kigge til isabellas ben, fordi der er "vand" i dem....

han sagde i telefonen at ud fra min beskrivelse kunne det være seneskeden den var galt med...

men da han kom ud og så hende, afslog han den tanke, da det langt fra var så "slemt" som jeg åbenbart havde fået det til at lyde i telefonen... der var intet at mærke på senerne eller noget som helst...

han så hende også lige i trav på hård bund, og hun er fuldstændig rengående.... ikke øm, og ikke varm...

dog synes han jeg skulle prøve med nogle varme omslag nogle timer om dagen... og så give hende en lille uges tid hvor jeg kun rider tur...

hvis der er bedring efter et par dage må jeg gerne påbegynde lidt dressur igen... og torsdag kunne jeg ringe til ham igen, og så ville han tage stilling til om jeg må starte dressur stævne næste lørdag..

øv øv skulle ellers have været til spring trænings stævne i aften... og starte dressur næste lørdag og spring næste søndag..

men tager ingen chancer.. så melder fra springningen under alle omstændigheder både idag og næste weekend...

men dressuren tager jeg hvis han siger god for det... for der er jo ingen halthed...



nogen der har erfaringer med heste med galle???



ville back on track ville være godt til sådan noget???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  øv øv isabella har galle
Kommentér på:
øv øv isabella har galle

Annonce