{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
406 visninger | Oprettet:

Udlåne en unghest ?? {{forumTopicSubject}}

Har virkelig svært ved at skulle sælge min unghest, men da jeg af personlige årsager, ikke selv kan tilride ham, og ellers ride ham pt - har jeg tænkt på om der måske var "marked" for en som havde lyst til at træne og ride ham som sin egen.

Jeg ved ikke om det er noget man gør, når det er en unghest vi her taler om - men det kunne måske være min løsning pt.

Jeg vil selvfølgelig ha kontrakt på div - og jeg ville såmænd også la låneren starte evt stævner på ham på sigt.

Hvad mener i - kunne det være en mulighed ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udlåne en unghest ??
  • #1   26. okt 2008 tja du kunne vel gøre det sådan at du fik en 'part' på ham altså en der kom tilred og red ham ? (; der jo mange de rikke selv har råd til at havde hest der sikkert gerne ville havde dne mulighed at deten unghest betyde rjo kun du skal havde en med mere erfaring

  • #2   26. okt 2008 Der er slevfølgelig mulighed for at få en Part eller udlån... Men tro du skal være meget forsigtig med hvem du evt lånte ham ud til, at det er en der ved hvordan man tilrider og håndtere en ung hest...



  • #3   26. okt 2008 selvfølgelig*

  • #4   26. okt 2008 Jeg ville også helst ha en part, men jeg sys nu heller ikke de ligefrem står i kø - jeg ønsker jo det er en som har erfaring.
    Jeg ønsker at følge ham og hans træning, og vil rigtig glæde mig til at se ham til hans stævner, for er sikker på han vil komme langt inden for dressuren.

    Det ville da klart være den bedste løsning hvis der kom en her og "passede" ham, hvor jeg står for alle udgifter, men hvor rytteren bare står for hans ridning.


Kommentér på:
Udlåne en unghest ??

Annonce