{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
718 visninger | Oprettet:

EFTERLYSNING!!- hvor er kiri?? {{forumTopicSubject}}

vores 17 årige højgravide shetlænder hoppe og hendes føl på 1½ år er forsvundet igår aftes imellem 17.00 og 20.00 imens vi ikke var hjemme.
vi har to teorier omkring deres forsvinden, enten at de er løbet væk og render rundt et eller andet sted i det fri eller hos nogle der har taget dem til sig, vi har ledt på alle marker og imellem alle træer i omkreds på 5 km og , ingen af naboerne har set dem. de er bare væk!
det der lidt fælder den teori er at de ikke er løbet hen til de andre heste, som ville være deres natur og noget de plejer at gøre og heller ikke kommer ind når det er aften for at spise som de plejer, og derudover er folden som er lavet af træ (texashegn) revet i stykker indaf og ikke ud af som det ville være hvis de var løbet ud selv.. så vi er begyndt at tro de måske er blevet stjålet. jeg vil meget gerne have jeres hjælp herinde og rundt omkring med at finde dem og få dem hjem igen!!
det har været min søsters pony som hun fik som 3 årig og det er godt og vel 10 år siden, nu er hun min lille families pony og min 2 årige datters et og alt, hun spørger meget til hende og bliver ked af det hver gang vi går ud til den tomme stald og fold.
kiri har skævt bækken- ikke slemt, men hun har meget besvær med at føde føl selv og det har været tæt på at tage livet af hende flere gange og tre føl er døde (efter miniature hingst), hvor der måtte dyrlæge til at få føllet ud da de sad fast og var ved at tage livet af hende, min værste skræk er at hun havner i de forkerte hænder og ikke får den rigtige hjælp under en evt problematisk fødsel, der kræver dyrlæge eller måske render rundt i det fri og føder der og får problemer, eller måske løber ud foran en bil. '
kiri er en sort shetlænder hoppe på ca. 1 m. hun har "lygter" i ørene- lyse hår i ørene og lyse spidser i hendes mellemlange sorte man og hendes hoppeføl sophie er 120 ca. og er halvt frieser. også helt sort og har en let bygning- mini frieser) jeg vil gerne høre fra jer hvis i har set hende eller ved hvor hun er.kiri har muligvis en lille grime på uden motiv, og kan godt virke sky overfor fremmede mænd. vi savner hende og er så bange for hvad der kan ske hende og hendes dejlige føl- hjælp os!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  EFTERLYSNING!!- hvor er kiri??
Kommentér på:
EFTERLYSNING!!- hvor er kiri??

Annonce