{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
394 visninger | Oprettet:

dressurklasser {{forumTopicSubject}}

ja der intet sket, ville jeg lige lave et indlæg..
hvad ville i mene jeg skulle starte til et stævne hvor der er flg klasser jeg må starte...
lb1, cup forsøg, aåben for alle
lb2
og
la1
nu sidder jeg her og ved ik om jeg vil melde mig til den lb1 fordi den er åben for alle.. keine chance
men gider heller ikke tage afsted for bare en klasse--lb2--
og så overvejer jeg om jeg skal starte la1...
vi er først li begyndt på alle lb´erne, men hun kan alle øvelserne til en la1, og sådan som det går fremad nu... tror jeg godt vi kunne, men ved ikke...hvad ville I gøre


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dressurklasser
  • #1   5. maj 2005 Jeg tror jeg ville starte lb1cup og lb2'en...


  • #2   5. maj 2005 LA1


  • #3   5. maj 2005 Lb 2 er en forholdvis nem klasse, og der er sjældent mange startere, hvor i mod Lb1som regl er med mange startere....

    La1 er noget svære da der forlanges en støre samlings grad af hesten, og en mere korekt rytter hjælp.

    jeg ville hvis jeg var dig, starte kun lb2 en, hvor du har en chance.
    da lb1 er en cup som er åben vil konkurancen sten sikker være rigtig hård, og du er jo selv ret sikker på du ikke vil have en chance i den klasse.
    så hvorfor brue din og hestens krudt på en klasse i ikke har en chance i?


  • #4   5. maj 2005 men gider ikke tage afsted for en klasse.... det er først i juni og som min ridelærer siger så går det kanon fremad, hun bærer sig selv, flot holdning og har fået sin bagben med sig, vi mangler kun bagbenene i galoppen, og så sidder jeg også selv pænere nu...
    lb1 hader vi alligevel:D men man kunne også bare starte for at se,


  • #5   5. maj 2005 Maria, dine chancer ligger ikke i lb1én men i lb2én, så hvorfor ride din hest træt i den første klasse hvis det er i nummer 2 klasse din echancer ligger.

    hivs du vil starte 2 klasser så syntes jeg du skulle tage lb2 og la1, men forbehold for at melde fra i la1én hvis din hest er blevet træt eller ikke er oplagt på dagen.

    der er INGEN grund til at starte en hest, hvis den er træt og uoplagt


  • #6   5. maj 2005 starte heller ikke lb1, ved godt vi har størst chance i lb2 og regner med at bruge alt vores energi der, og ¨så tror jeg vi tager la1 bare såen for sjov...
    hun har som regel altid en kæmpe overskud af energi til stævner, det skære kræ:D


  • #7   5. maj 2005 Du selv vide om din pony er klar til LB1 eller LA1, der er trodsalt et stort spring fra LB1 og til LA1.. Du bør gøre det du føgler du er klar til!!

  • #8   5. maj 2005 vi har startet lb1, vi må kun starte lb1 og opefter nu...
    synes det er svært at vide, for ved ikke hvor meget det kræver...
    hun kan jo øvelserne, men ....


  • #9   5. maj 2005 LA1 kræver meget mere end en LB1 hvis du har begge programmer så kan du læse hvad kravene er i begge klasser..

Kommentér på:
dressurklasser

Annonce