{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
536 visninger | Oprettet:

evt. salg af shetlænder, pris? {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer at sælge min pony, og vil lige høre hvad i synes er en rimelig pris at sætte ham til?

I kan se billeder på hans profil.

Han er en vallak på ca. 1 m. men vokser måske et par cm. endnu, da han er 4 år gammel.
Det er svært at beskrive Bølle, han er utroligt sød og kærlig og knytter sig meget til sin ejer.
Han er meget lærenem, og jeg har trænet meget klikkertræning med ham, som han er rigtig god til.
Han er også børnevenlig, mine små søskende på 6 og 7 kan selv strigle og skridte på ham, han er rigtig sød ved dem og passer godt på dem.
Jeg har selv tilredet ham, og han kan rides stabilt i alle gangarter, men mangler dog stadig at få finpudset signalerne.
I skoven kræver han en lettere rutineret rytter, da han er meget glad og gerne vil fremad, men hvis han har en trækker ved siden af ham er han meget sød. Han har sprunget 63 cm. med rytter, og synes det er rigtig sjovt.
Vil også egne sig som kørepony, har været i køreliner og har haft vogn bag ved sig, men den var han lidt bange for. Jeg har ikke været til stævner eller andre arrangementer, men tror ikke der vil være nogen problemer, han går lige op i trailer, og tager alting helt cool. han er 100% trafiksikker og er heller ikke bange for noget, kigger bare lidt (:

Som sagt er det KUN måske, men jeg vil ikke sætte ham til over/underpris hvis det bliver besluttet at sælge ham, så ville bare høre hvad i tror man kan få for ham d;

Der følger 2 hovedtøjer, div. grimer, rebgrime, showgrime, underlag, fleecedækken og regndækken med (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  evt. salg af shetlænder, pris?
Kommentér på:
evt. salg af shetlænder, pris?

Annonce