{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
434 visninger | Oprettet:

Han må synes jeg er mærkelig {{forumTopicSubject}}

Ja... Jeg er sikker på at Looksen lige nu står i sin boks og klør sig forundret i nakken.

Han er vant til at jeg kommer ud og passer ham hver anden dag. Nu kommer jeg pludselig TO gange dagligt. Han får massere af omsorg, han bliver striglet og trukket med en tur. Han får gulerødder og æbler, og det bedste en nyordnet boks med massere at spise.

Puha... han nyder det, men han forstår ikke helt hvad der sker.

Grunden til denne pludselige omvæltning er hans vilde eventyr i lørdags. Han har skåret sig på forbenet(ikke slemt), og jeg vil ikke have ham på fold hvor alle insekterne er. Kald mig pyldret, men sidste år stod jeg med en dødsyg Looksen af den grund.

En anden ting han synes er mærkeligt det er at han idag fik besøg af hr. sadel. Ikke noget med at have den på, den blev såmænd lagt midt i boksen, og så kunne han så snuse til den. Først var den MEGET farlig, men efter at have snust og puffet til den, så var den værste fare overstået.

Efter 10 minutter løftede jeg den så op så han kunne snuse til den, og bagefter røg den på plads, og mulen fik en gulerod og så var han glad igen...

Nu er det så at jeg tror at han bare står og prøver at gennemskue hvad jeg nu vil finde på, af mærkelig ting.

Og så skal jeg lige komme med en meddelse fra Looksen: "Hjælp, jeg har verdens værste mor."

Grunden til at jeg har fået denne noget uretfærdige titel, er at han ikke måtte få græs mens vi stod og så på folk ride ude ved ridebanen. Og hvad tror i så den kloge hest gør. Han begynder såmænd at spise mit hår. Da det ikke hjalp sukkede han opgivende, og så fik jeg medlidenhed med ham og han fik et lille medfølende klap på halsen...

Forresten tror i det hjælper hvis han ser andre heste blive redet? At han så pludselig en dag står klar med alt udstyr på når jeg kommer derud, for han vil bare ud at ride... Jeg håber det da...

Bare en lille hilsen herfra


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han må synes jeg er mærkelig
Kommentér på:
Han må synes jeg er mærkelig

Annonce