{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.172 visninger | Oprettet:

Udebokse {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Hos mine forældre overvejer de at bygge nogle udebokse, fordi de er trætte af kun at have to bokse - det er jeg desuden også, for så kan jeg ikke komme hjem på ferier med hesten smiley
Idéen var så at der ikke skulle være fast bund i, og så skulle der strøes med tørv og hamp, da det efter sigende skulle være noget mere økonomisk.
Det er noget ala sådan en stald her: (link fjernet)

Er der nogen der bruger udestalde uden fast bund? Hvordan fungerer det for jer?

Kh Cecilie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udebokse
  • #1   6. jan 2009 Nu er vores en løsdrift, men meget lignende den der. smiley

    - Vi har brugt grus/sten - altså selvfølgelig trykket sammen, så de ikke ryger ind i hestenes hove.

    Det fungere fint .


  • #2   6. jan 2009 Hvores heste står i Engelske bokse, dog med bund, men de ser ud lidt som dem på dit billeder.
    (link fjernet)
    På marken har vi bygget et hus til hestene, detter dog ikke med fast bund med med grus - stampet og så med halm. Det bruger de meget og vi er glade for det.
    (link fjernet)


  • #3   6. jan 2009 Det ser også godt ud!
    Dette skulle dog fungere lidt mere som en stald i vinterhalvåret, hvor de kommer ind og der bliver lukket af til dem om natten, så de ikke kan forlade boksen, dog stadig kigge ud.
    Vi har i forvejen en stald med to bokse, hvor de kan kigge ud på folken. Vi ville så lave den overfor den rigtige stald med cement imellem.


Kommentér på:
Udebokse

Annonce