{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
314 visninger | Oprettet:

F*CKING L*RTE DAG :Ó( {{forumTopicSubject}}

Nu har Smill været halt i ca 1½ uge..og for en uge siden havde jeg dyrlægen til at kigge på hende...det var så en seneskade - kom han frem til . Så har hun været på Finadyne siden. Jeg har taget foderet fra hende, så hun kun har fået halm og gulerødder....så er det alligevel blevet værre...og i dag lagde hun sig ned på folden, ku se det var fordi hun havde så ondt i benet...så jeg ringede selvfølgelig akut til dyrlægen....og så viser det sig hun er blevet forfangen!! Hvis bare han havde fundet ud af det den anden dag, så jeg ku have taget hende væk fra græsset..men nææh, det var en seneskade, og hun måtte godt gå på græs, hun sku bare ik buldre for meget rundt......jeg er simpelthen så ulykkelig over det...jeg ku have sparet hende for en masse smerter...
Nu er hun så kommet på sandbund i boxen, og må selvfølgelig hverken få det ene eller andet....jeg ved simpelthen ik hvad jeg ska gøre hvis hun ik får det bedre...elsker den hest over alt på jorden smiley

Undskyld det lange kedelige indlæg, havde bare brug for at få det ud, har grædt i timevis.....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  F*CKING L*RTE DAG :Ó(
Kommentér på:
F*CKING L*RTE DAG :Ó(

Annonce