{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
479 visninger | Oprettet:

min hest stukket af (hjemme igen) {{forumTopicSubject}}

jeg var lige kommet hjem fra skole og var hjemme i ca 10 min så kommet min ridelære kørende ned til os (300 meter har jeg op til hesten). min kæreste åbnede døren og hun sagde løse heste, i tøj nu... så vi skyndte os at tage tøj på og et par trække tov med og tændte bilen og kørte efter hende... vi kørte ud af vores lille landsby og så så vi hestene (både hende rideskole heste, private og min egen = 8 i alt) gå et par marker væk fra vejen og græsse... vi holdt ind til siden og gik ned mod hestene... min var heldigvis nem og fange og vi fik fanget de 5 af dem med møj og besvær og de 3 sidste flugte med hjem ad... vi gik hjem ad med hestene af den vej de var løbet. det var nok 2 km...

De var sluppet løs fordi de havde veltet den palle der spærede for det lille hul der er mellem ridehus og laden (0,5-1 m)og så var de løbet ud på gårds pladsen, op ad vejen og ud af en mindre vej og så tog de bare med fulde gardiner ud over markerne... min ridelære fulgte jo efter og kaldte på dem men de var ´jo over alle bjerge... så hun skyndte sig hjem og hentede bilen og kørte ned til os...

men hestene er fanget igen og i god i behold... men de nød sikkert deres jorde tur over markerne....

det skal lige siges at den palle den plejer at stå i spænd og det er en mini fold som bruges KUN til at lede hestene ind og ud af stalden og op på folden... og sådan har det været de sidste 2 år hvor min hest har været opstaldet der... og det er første gang de er stukket af...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min hest stukket af (hjemme igen)
Kommentér på:
min hest stukket af (hjemme igen)

Annonce