{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
448 visninger | Oprettet:

DYYGTIG og super dejlig hingst {{forumTopicSubject}}

Jeg havde Chico "med i byen" i dag.. Dvs. jeg trak ham om til en gård i nærheden af hvor vi bor (han har aldrig været den vej før) og der longerede jeg ham så mens der var en hest (hoppe) der blev redet rundt om ham. Han slappede ikke så meget af som ham plejer, men han gik frem når han blev bedt om det og stoppede når han blev bedt om det og bortset fra et lille brum i ny og næ kunne man ikke mærke at det var en hingst jeg havde med.. Bagefter gik vi en tur han aldrig havde været på før sammen med den anden rytter og hendes hoppe. Han gik side om side med hoppen og gik stadigvæk pænt uden at prøve på at lave unoder selvom han gerne ville snuse til hende..
Først til sidst på turen flehmede han da hun lettede hale efter ham, men ellers var han SÅÅ sød.. Virkelig en dejlig vallak, selvom han stadig har begge kugler..
På vej hjem fra gården gik vi ligeledes en ekstra tur om og besøgte flere hopper han ikke havde mødt før og det klarede han også til UG.. Han snusede til dem over boksdøren og gik så ligeså pænt med ud og hjem igen..
Alt i alt en gåtur på 3 timer.. Mine ben var godt nok flade da jeg kom hjem, men drengen kastede sig ud i vild leg med hans foldkammerat og drønede for øvrigt rundt med ham de næste to timer efter det..

Hvad laver i andre??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DYYGTIG og super dejlig hingst
Kommentér på:
DYYGTIG og super dejlig hingst

Annonce