{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
766 visninger | Oprettet:

MOTORVEJS ULYKKE ): {{forumTopicSubject}}

Ja, idag da jeg skulle til stævne ved vilhelmsborg ventede vi i kø i omkring 1 time og 20 minutter, vi vidste ikke hvad der var sket, men vi var låst fast med trailer og 2 ponier som ikke har fået vand på turen fra odense og til der ved motervejen ved horsens, og som så også skulle stå der uden vand!!

Da vi endelig kørte i sneglefart forbi kunne vi se at ca. 250 meter af den hegn i midten af motorvejen var væltet, og et sted fuldstændig revet af, vi kunne også se en fuldstændig ødelagt lastbil, som lå ud mod rabatten - den var åbenbart væltet omkuld omkring 4-5 gange på vejen over - ..

VI så heldigvis ingen hvide lagner, men GUD hvor er det dog skræmmende og ubehageligt at se sådan en et syn..

..Mit spørgsmål er så, ER DET NOGLE DER VED HVAD DER PRÆCIS VAR SKET, OG KOM NOGLE TIL SKADE??

Min søster havde så været deroppe og kigge på en ny mulig hest, og min træner og en anden var også med for også at hjælpe mig, og de fortalte så at EN TIL lastbil var væltet..

Vi valgte at køre den gamle vej hjem, på den gamle bro, da vi havde fået NOK af motorveje, og vi kunne se hele vejen at ALLE tilkørsler til motorvejen var spærret!!

Vi nåede kun 2 af de 4 klasser jeg skulle have startet pga. den ventetid, og oven i det hele gik vores bil i stykker PÅ^motorvejen, så en måtte komme med en ny bil og LÆSSE HESTE OM PÅ EN MOTORVEJS TANKSTATION!! - men jeg var godt nok en del mere bange end hestene, hvilke tog det som om de var hjemme

-Håber nogle vil svarer, da jeg syntes det var en yderst ubehagelig oplevelse, og holder mig fra motorveje et stykke tid nu


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MOTORVEJS ULYKKE ):
Kommentér på:
MOTORVEJS ULYKKE ):

Annonce